- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرماندار دشتستان: مخالف واگذاری امتیاز پرسپولیس برازجان هستیم

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی در نشست مسئولان استان بوشهر با هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش در جامعه امری لازم و ضروری است و تمام مسئولان اهتمام جدی به این مسئله دارند.
وی افزود: حمایت از باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در دستور کار مسئولان شهرستان دشتستان قرار دارد و از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای ورزش دشتستان استفاده می‌کنیم.
فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم حل مشکلات باشگاه پرسپولیس برازجان خاطرنشان کرد: با انتقال و واگذاری این باشگاه مخالف هستیم و حمایت لازم را از این باشگاه به عمل می‌آوریم تا هواداران این تیم نگرانی نداشته باشند و شاهد رونق و رشد فوتبال در این شهرستان باشیم.
خسروی تصریح کرد: مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال در سال جاری از طرف فرمانداری به پرسپولیس برازجان کمک می‌کنیم تا مشکلات این تیم کاهش یابد و شاهد درخشش این باشگاه قدیمی و مردمی در سطح اول فوتبال باشیم.
در ادامه نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پرسپولیس برازجان از باشگاه‌های باسابقه و موفق کشور است و همه باید برای شادابی و پویایی این تیم کمک کنیم.
ایوب پاپری‌مقدم از کمک ۲۵۰ میلیون ریالی به این تیم خبر داد و ابراز داشت: این مبلغ در هفته جاری به این تیم تزریق می‌شود.
مدیر کل تربیت بدنی استان بوشهر نیز با اشاره به حمایت قاطع تربیت‌بدنی استان از باشگاه‌ها عنوان کرد: در سال گذشته از تمام نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف حمایت کردیم و این روند امسال نیز ادامه دارد.
رضا جمشیدی بیان داشت: به همه باشگاه‌ها بویژه پرسپولیس برازجان به دلیل بومیگرایی توجه ویژه داریم و اعتقاد داریم که این تیم باید در برازجان بماند.
وی در پایان اذعان داشت: علاوه بر کمک‌های فرمانداری و نماینده مجلس، طی هفته آینده مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از طرف تربیت‌بدنی برای ورورد تیم در مسابقات کمک خواهیم کرد.
در این نشست اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برازجان نیز به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت از این باشگاه مردمی شدند