- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه خواهران در عسلویه

“عسلویه نیوز” دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه خواهران استان بوشهر در پارس جنوبی برگزار شد.
دوره تربیت مربی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” موسس جامعهالقرآن کشور عصر یک‌شنبه در دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه خواهران استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

سیدمحمدمهدی طباطبایی افزود: سازمان جامعه‌القرآن در چند سال اخیر در استان‌های مختلف کشور فعالیت‌های ارزشمند و قابل توجهی داشته و به موفقیت‌های بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه پارس حمایت بسیار خوبی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی دارد که امیدوار هستیم تداوم یابد.

مدیر جامعه‌القرآن استان بوشهر نیز گفت: این دوره آموزشی با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و به درخواست جامعه‌القرآن بوشهر و قم به مدت چهار روز در سه رشته روان خوانی، روخوانی و حفظ موضوعی و ترتیبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین شیخی با اشاره به روند اجرای این دوره افزود: تدریس در کلاس‌های دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم توسط هفت استاد برتر قرآنی کشور انجام شده و ۸۰ نفر از سراسر استان بوشهر حضور داشته‌اند.

وی ابراز داشت: آزمون تخصصی دوره تربیت مربی قرآن نیز برگزار شد و اسامی نفرات برتر پس از بررسی توسط جامعه‌القرآن قم به مرکز جامعه‌القرآن استان بوشهر اعلام و به نفرات برگزیده گواهینامه آموزش تخصصی تربیت مربی اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه خواهران استان بوشهر با حضور سید محمدمهدی طباطبایی موسس جامعه‌القرآن کشور، سید محمدحسین طباطبایی حافظ کل قرآن و حجت‌الاسلام عبدالحسین شیخی مدیر جامعهالقرآن استان بوشهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.