- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه بار دیگر بر لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز تاکید کرد.
شهردار عسلویه [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی شامگاه شنبه در نشست مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه توقعات بسیار زیادی از مدیریت شهری دارند و به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته‌ایم پاسخگوی همه نیازهای آنها باشیم.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در منطقه عسلویه هستیم که البته باید بیشتر کار کنیم تا مردم راضی باشند.

شهردار عسلویه خاطر نشان کرد: عسلویه علاوه بر تأثیرگذاری بالایی که در صنعت نفت و گاز دارد در عرصه گردشگری و توریستی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و مناطق بکر و بسیار زیبایی دارد.

صمصامی تصریح کرد: ایجاد پارک گردشگری ساحلی عسلویه از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است که با کیفیت بسیار خوبی احداث شده است.

وی بر لزوم پرداخت حق آلایندگی عسلویه توسط شرکت‌های نفت و گاز تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های مستقر در منطقه انتظار داریم، نسبت به پرداخت حق آلایندگی اقدام کنند تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه دهیم و نسبت به بهبود وضعیت مبلمان شهری اهتمام ورزیم.

شهردار عسلویه بیان کرد: در یک سال اخیر چند طرح مهم با تلاش شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفته که احداث آب‌نمای موزیکال بازی کودکان، احداث آب‌نمای لیزری موزیکال، ساحل‌سازی پارک ساحلی شمالی، تکمیل پارک ساحلی جنوبی و خرید و نصب چراغ‌های انعکاسی و مولتی‌کالر خیابانی از جمله مهم‌ترین طرح‌هاست.

صمصامی ابراز داشت: تکمیل برق‌رسانی پارک‌های ساحلی جنوبی و ساحلی شمالی و همچنین تکمیل ساختمان اداری و تجهیز آن نیز از دیگر طرح‌هایی است که با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: تغییر در مبلمان شهری و توسعه عمرانی روستاهای منطقه با سرعت چشمگیری رخ داده و این نشان‌دهنده توجه مسئولان بومی به رفع مشکلات است.