- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تزریق ۱۴۵ میلیارد ریال به مصوبات سفر رهبری به عسلویه

“عسلویه نیوز” مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از تزریق ۱۴۵ میلیارد ریال به مصوبات سفر رهبری به عسلویه خبر داد.نصوری2 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  مسعود نصوری ظهر امروز در جمع کارکنان پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای رشد و توسعه کشور وظیفه تمام مسئولان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

این مسئول با اشاره به تلاش و کوشش جهادگران ایران اسلامی در پایتخت انرژی کشور در راه توسعه و تعالی ایران اسلامی افزود: ما در راه توسعه اقتصادی و انرژی ایران اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش جهادگران ایران اسلامی در منطقه ویژه پارس در راه کمک به پیشرفت صنعتی و انرژی کشور گفت: فرزندان ایران اسلامی در این مرکز حساس و صنعتی کشور شبانه‌روزی و با وقف خود در خدمت به این نظام و کشور مشغول فعالیت هستند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

نصوری افزود: کارکنان و کارگران شاغل در پایتخت انرژی کشور بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت، خدمت در این منطقه را بسان جهادفی سبیل‌الله تعبیر می‌کنند و با نیت خدایی در راه کمک به پیشرفت پروژه‌ها در پیشانی خط مقدم جبهه اقتصادی و انرژی کشور کمر همت بسته‌اند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به خدمات و فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه این سازمان در راستای عمل به تعهدات گام های بلندی برداشته است و تاکنون با توجه به روند پیشرفت پروژه‌ها تامین اعتبارهای لازم صورت گرفته است.

نصوری از تزریق ۱۴۵ میلیارد ریال به مصوبات سفر رهبری به عسلویه خبر داد و گفت: از میزان ۲۴۵ میلیارد ریال تعهدات وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه تاکنون بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال به این پروژه‌ها تزریق شده است که این اعتبارات با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در حال افزایش خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم به تبیین سیره و سیرت نبوی و الگوی اخلاقی اسلامی پیامبر(ص) و ائمه اطهار در حکومت‌داری پرداخت.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، اخلاق و رعایت قانون را از مهم‌ترین اولویت‌های آخرین فرستاده خدا و پیامبر دین مبین اسلام در زمامت امور و حکومت خود برشمرد و اضافه کرد: آنجا که پای اجرا و رعایت قانون می‌رسید پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) بدون در نظر گرفتن برخی جوانب اجتماعی و مصلحت اندیشی به اجرای دقیق قانون می‌پرداخت و در نگاه ایشان هیچ فرقی بین افراد و طبقه‌های مختلف جامعه وجود نداشت.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اذعان داشت: این خصوصیات اخلاقی و سیره بالای نبوی باعث شده تا دین مبین اسلام از جایگاه و منزلت منحصربه فردی برخوردار باشد و ما امروز به خود می‌بالیم که در جامعه اسلامی پیرو و مطیع چنین مکتبی هستیم.