- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث بزرگترین مرکز تفریحی – رفاهی صنعت نفت در عسلویه

“عسلویه نیوز” نماینده اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت از احداث بزرگترین مرکز تفریحی – رفاهی صنعت نفت در عسلویه خبر داد.

 مرکز تفریحی و رفاهی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمد بزمی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از اهمیت بسیار بالایی در صنعت نفت برخوردار است.

وی افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان این منطقه اهمیتی بسیار زیاد دارد.

نماینده اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت ضمن تأکید بر هدفمند شدن تمام تصمیمات حوزه شرکت‌های تابعه صنعت نفت در منطقه بیان داشت: باید از امکانات موجود برای رفاه کارکنان استفاده کنیم.

بزمی از احداث بزرگترین مرکز تفریحی – رفاهی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس خبر داد و یادآور شد: جاذبه‌های گردشگری فروانی در این منطقه وجود دارد و با ایجاد بزرگترین مرکز تفریحی، رفاهی صنعت نفت در ناحیه پرک منطقه ویژه پارس علاوه بر کسب رضایت کارکنان  رشد و توسعه اقتصادی در منطقه نیز به دنبال خواهد داشت.

محمد دشتی‌زاده نماینده معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت نیز در این جسله تاکید کرد: توجه به منابع انسانی رابطه‌ای مستقیم با پیشرفت اقتصادی در تمامی عرصه‌ها دارد و با تاکید مقام عالی وزارت و معاون توسعه منابع انسانی از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق بخشیدن به این مهم که یکی از پیش‌نیازهای پیشرفت است، بهره خواهیم برد.

مهدی یوسفی، نماینده شرکت نفت و گاز پارس و علی اسلامی معاون اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در راستای ارایه خدمات رفاهی فرهنگی به کارکنان صنعت نفت از احداث مجموعه بزرگ فرهنگی- رفاهی پرک استقبال کردند.