- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیمارستان شهید گنجی برازجان هفته آینده پذیرش بیمار خواهد داشت

“عسلویه نیوز” رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان هفته آینده پذیرش بیمار خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: بیمارستان شهید گنجی برازجان هفته آینده پذیرش بیمار خواهد داشت

به گزارش “عسلویه نیوز”  غلامرضا حیدری شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از بیمارستان جدید برازجان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم شاهد بیشترین خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی مهم‌ترین ماموریت مسئولان است و به ویژه در دشتستان بیشترین خدمات را ارائه کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به ایجاد امکانات بسیار مناسب برای پزشکان در دشتستان خاطرنشان کرد: فاصله پانسیون پزشکان شهر بوشهر تا بیمارستان شهدای خلیج فارس نسبت به بیمارستان جدیدالاحداث برازجان بسیار بیشتر است و خدمات به خوبی انجام می‌شود.

حیدری تصریح کرد: نیروها و تجهیزات امنیتی برای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر توسط فرماندهی نیروی انتظامی استان مستقر شده و همین کار برای بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تامین نیروی تخصصی مورد نیاز بیمارستان جدید برازجان گفت: آزمون استخدامی نیروها برگزار شده و هم اکنون در حال تامین نیروهای مورد نیاز برازجان هستیم.

حیدری افزود: ضریب نیرو به تخت در استان بوشهر سه چهارم و میانگین آن در کشور یک و نیم است که بسیار مطلوب است.

وی تصریح کرد: طبق جدول زمان‌بندی و تلاش‌های صورت گرفته، بیمارستان شهید گنجی طی هفته آینده پذیرش بیمار خواهد داشت در حالیکه بیمارستان هفده شهریور تعطیل نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

این مسئول تاکید کرد: خرید دارو در گذشته به‌صورت غیرنقدی انجام می‌شد ولی هم اکنون باید به‌صورت نقدی انجام شود که ممکن است در این زمینه با مشکلاتی مواجه شویم.

/فارس