- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ضروری است

امام جمعه عسلویه گفت: تکمیل و راه اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ضروری است.
امام-جمعه-عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و همواره باید از گناهان دوری کنیم.

وی در ادامه به ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان در واقع ماه بهار قرآن است و باید استفاده معنوی را از ایام ماه رمضان ببریم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: باید قلب خود را از گناه و ناپاکی دور نگه داریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان این ماه بزرگ و باارزش، ایمانمان افزوده شود و معنویت در ما رشد پیدا کند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: شورای نگهبان یک نهاد مهم و تأثیرگذار در کشور و نظام اسلامی است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی تصریح کرد: مشابه شورای نگهبان در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد و شورای نگهبان در واقع متشکل از فقها و حقوقدانانی است که از قانون اساسی پاسداری می‌کنند و باید از زحمات بی‌دریغ شورای نگهبان تقدیر کنیم.

امام جمعه عسلویه به عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با دهان روزه در عملیات رمضان شرکت کردند و ۵ لشکر دشمن را بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد منهدم کردند و این یک پیروزی بزرگ در دوران دفاع مقدس بود.

هاشمی‌نژاد بر لزوم تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه تأکید کرد و اظهار داشت: معاون استاندار قول داد که این بیمارستان در اسرع وقت تحویل شود که تاکنون این وعده عملی نشده و مردم عسلویه منتظر تحقق وعده مسئولان هستند.

وی بیان کرد: این بیمارستان باید به طور کامل و با جذب نیروی انسانی کافی راه‌اندازی شود و این نیاز اساسی مردم باید مرتفع شود.

امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان باید بیشتر از گذشته به عسلویه رسیدگی کنند و مردم عسلویه برای درمان خود نباید به شهرها و استان‌های مجاور بروند و این حق مسلم مردم است که از امکانات پیشرفته درمانی و بهداشتی برخوردار باشند.

هاشمی‌نژاد در ادامه بر لزوم توجه به سیره امام راحل تأکید کرد و ابراز داشت: امام راحل همواره برای مردم ارزش و اهمیت قایل بودند و رهبر معظم انقلاب نیز به مردم اهمیت زیادی می‌دهند و از مسئولان و متولیان امر نیز انتظار داریم دغدغه‌های مردم را رفع کنند.