- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ترقه منفجر کردند، گفتند بمب است/ نقل و انتقالات پرسپولیس کم سابقه بود

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رویه برخی باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات گفت: این باشگاهها ترقه منفجر کردند و گفتند، بمب ترکانده‌ایم!

محمد پنجعلیضمن بیان این مطلب افزود: تا به امروز هفتاد درصد از بازیکنانی که کادر فنی مدنظر داشت به عضویت تیم پرسپولیس درآمده‌اند. فکر می کنم با جذب کریم انصاری‌فرد ترکیب تیم ما کامل می شود و بخش عمده‌ای از خواسته‌های کادر فنی برآورده خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: آن چیزی که خواسته کادر فنی بوده، برآورده شده است. فکر می کنم عملکرد باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن کم سابقه بوده است. البته خواسته کادر فنی صددرصد محقق نشده اما بیشتر بازیکنانی که درخواست شده، جذب شدند.

پنجعلی افزود: این فقط مختص به پرسپولیس نیست، هیچ مدیری نمی تواند در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی که مربی‌اش می خواهد را جذب کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس یکی از خوب‌های فصل نقل و انتقالات بوده است. تیم ما بازیکنانی که می خواست خیلی خوب و بی سرو صدا جذب کرد. بعضی‌ها ترقه هم منفجر نکردند و مدعی شدند، بمب ترکاندند اما ما بدون جار و جنجال آنچه می خواستیم را جذب کردیم.

پنجعلی در ادامه تاکید کرد، پرسپولیس در فصل پیش رو یکی از بهترین تیم‌ها از حیث بنیه و تعداد بازیکن خواهد بود و در خصوص انتخاب دستیار برای حمید استیلی گفت: آقای استیلی برای خود یک دستیار خوب آلمانی انتخاب کرده بود. با این مربی مذاکرات خوبی کردیم اما در زمانی که منتظر جوابش بودیم، ما را دور زدند و از جایی دیگر سر درآورد. با این حال یک گزینه دیگر را مدنظر داریم که فکر می کنم با این مربی که آلمانی هم هست به زودی به توافق برسیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر با این مربی هم به توافق نرسیدیم، در ایران هستند مربیانی که می توانند به آقای استیلی کمک کنند. آنها شاید نامی در حد و اندازه مربیان خارجی نداشته باشند اما کارایی شان کم نیست.