- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فعالیت ۳ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در کنگان

علی حاجیانی در نشست شورای ورزش کنگان اظهار داشت: گسترش فضاهای ورزشی و تکمیل و تجهیز این فضاها از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم بوده و شاهد رضایت خاطر جوانان ورزشکار از این امکانات هستیم.
رئیس تربیت بدنی شهرستان کنگان از فعالیت ۳۰۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: در حال حاضر در شهرستان کنگان بیش از سه‌هزار ورزشکار در قالب ۲۴ هیئت ورزشی بصورت سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
حاجیانی خاطرنشان کرد: تا قبل از دولت‌های نهم و دهم تنها یک سالن ورزشی در این شهرستان وجود داشت این در حالی است که هم‌اکنون دو مجتمع ورزشی چند منظوره در کنگان و دو سالن ورزشی در سیراف و عسلویه فعال هستند.
وی تصریح کرد: سالن ورزشی بنک با پیشرفت ۸۵ درصدی، به زودی راه‌اندازی می‌شود و سالن ورزشی روستای زبار از توابع بخش عسلویه نیز بیش از ۴۰ پیشرفت فیزیکی داشته است.
حاجیانی اضافه کرد: در سال جاری و با تلاش مسئولان ارشد شهرستان، عملیات اجرایی احداث سالن‌های ورزشی اخند و پرک از توابع شهرستان کنگان به زمین زده می‌شود.
وی از راه‌اندازی زورخانه و ورزش‌های ساحلی در کنگان خبر داد و گفت: راه‌اندازی زورخانه و ورزش‌های ساحلی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت در کنگان است که بزودی اجرایی میشود.
حاجیانی کمبود نیرو را یکی از مشکلات اساسی ورزش کنگان ذکر کرد و افزود: حوزه فعالیت اداره تربیت‌بدنی کنگان بیش از ۱۰۰ کیلومتر (از بنک تا بندو) است و این در حالی است که این اداره تنها از ۲ نیرو برخوردار است.
وی یادآور شد: علیرغم همه کمبودها ورزشکاران شهرستان کنگان ده‌ها مقام و مدال را در مقاطع ملی، بین‌المللی و استانی در رشته‌های مختلف رزمی، والیبال، فوتسال و کوه‌نوردی کسب کرده‌اند.
رئیس تربیت‌بدنی کنگان خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همه توان و ظرفیت برای اعتلای ورزش شهرستان کنگان تلاش کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر بدهیم.