- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تصاویری از لوکیشن های فیلم« محمد رسول الله» در عسلویه

“عسلویه نیوز” با پایان یافتن فیلمبرداری بخش اصلی فیلم محمد رسول الله ، تصاویری از محل های فیلمبرداری این فیلم در عسلویه را می بینید. محل فیلمبرداری در ساحل خلیح نایبند و در منطقه ام الغراب بوده و مردم روستاهای بنود ، زبار، بیدخون و شهر عسلویه …
12 (431 x 481) [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” به بهانه پایان یافتن فیلمبرداری بخش اصلی فیلم محمد رسول الله به نقل از نجیرم ، تصاویری از محل های فیلمبرداری این فیلم در عسلویه را برای شما بینندگان گرامی انتشار داده . محل فیلمبرداری در ساحل خلیح نایبند و در منطقه ام الغراب بوده و مردم روستاهای بنود ، زبار، بیدخون و شهر عسلویه در این پروژه همکاری داشته اند.

فیلمبرداری این فیلم تاکنون علاوه‌ بر عسلویه در استان کرمان  و شهرک سینمایی نور در حوالی شهر قم، صورت گرفته‌است. در این پروژه مذهبی-تاریخی که با حضورعوامل حرفه‌ای و شاخص خارجی و داخلی در حال ساخت است، بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات و پانته‏آ مهدی‏نیا نقش آفرینی می‏کنند.

داستان فیلم سینمایی “محمد(ص)” از دوران جاهلیت و به هنگام تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد(ص) آغاز شده و در ۱۲ سالگی ایشان در اولین سفر به همراه عمویشان، ابوطالب، به شام پس از رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.

گفته میشود این فیلم تا سال آینده آماده پخش میشود.

 

لوکیشن های فیلم محمد رسول الله

لوکیشن های فیلم محمد رسول الله

لوکیشن های فیلم محمد رسول الله

لوکیشن های فیلم محمد رسول اللهلوکیشن های فیلم محمد رسول الله