- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وضعیت آسایشگاه معلولان جم اسف‌بار است

امام جمعه جم گفت: وضعیت آسایشگاه معلولان جم اسف‌بار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت است و فضای جان‌ها را معطر می‌کند.

وی افزود: رمضان در واقع سفره بی‌انتهای رحمت الهی و ماه مبارزه با هوای نفس است و باید در این ایام در مسیر ارتقای روح گام برداریم.

امام جمعه جم به فضایل امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام حسن(ع) مظلوم بود و مورد انواع ظلم‌ها از نظر شخصی و شخصیتی قرار گرفت و این امام عظیم‌الشان به عنوان کریم اهل بیت(ع) مشهور است.

گنجی با تقدیر از کمیته امداد در راه‌اندازی سفره‌های افطاری تصریح کرد: سفره افطاری کمیته امداد برای محرومان اهمیت زیادی دارد که امیدوار هستیم این مهم تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های بسیار خوب و ارزشمندی توسط نمازگزاران شهرستان جمع‌آوری شد و در اختیار افراد مستضعف قرار گرفته که نشانه نوع‌دوستی این مردمان است.

امام جمعه جم در ادامه با انتقاد از وضعیت آسایشگاه معلولان شهر جم گفت: وضعیت آسایشگاه معلولان جم اسف‌بار است و مسئولان ارشد استان اعم از استاندار و فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها باید توجه بیشتری به این مجموعه کنند.

گنجی افزود: از تمام شهرستان‌های استان افراد ذکور بالای ۱۲ سال در این مرکز نگهداری می‌شوند و باید کیفیت خدمات بهبود یابد و انتظار داریم اعتباری مصوب شود تا ساختمان جدید و استاندارد و باکیفیت برای معلولان بنا شود.

وی در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه(س) تمام سرمایه خود را در اختیار پیامبر(ص) قرار داد و همواره پشتیبان پیامبر اسلام بوده است.

امام جمعه جم در ادامه به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران اشاره کرد و اظهار داشت: پذیرش قطعنامه با تدبیر مسئولان صورت گرفت و کسی حق ندارد مسایل جنگ را وارونه جلوه دهد و باید واقعیت‌ها را عنوان کنیم.