- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین دغدغه مردم عسلویه است

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین دغدغه مردم عسلویه است.
امام-جمعه-عسلویه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری امری لازم برای انسان مسلمان است و دوری از گناه و ناپاکی موجب سعادت انسان می‌شود.

وی در ادامه با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) افزود: حضرت خدیجه(س) در واقع سرور زنان بهشتی است که فاطمه(س) را پرورش داده و همواره یار و یاور پیامبر اسلام(ص) بود و باید زنان مسلمان از ایشان الگوبرداری کنند.

امام جمعه عسلویه همچنین به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام حسن(ع) به کریم اهل بیت(ع) شهرت دارند که تمام اموال خود را در راه خدا بخشیدند و فرهنگ انفاق و نیکوکاری باید در جامعه نهادینه شود.

هاشمی‌نژاد از توزیع نان رایگان در تمام نانوایی‌های عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداری با نانوایی‌های سطح شهر عسلویه در روز ۱۵ رمضان تمام نانوایی‌ها نان خود را به طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند که امر بسیار ارزشمندی است که امیدوار هستیم با موفقیت اجرایی شود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری احیای شعارهای انقلاب و تلاش و خستگی‌ناپذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد ذکر کردند.

امام جمعه عسلویه در ادامه خواستار استفاده هر کدام از مدیران از وصیت‌نامه امام راحل شد و افزود: مسئولان دولتی هر کدام یک نسخه از وصیت‌نامه ارزشمند امام راحل داشته باشند و همواره در دسترس خود قرار دهند و به آن مراجعه کنند.

هاشمی‌نژاد در ادامه خواستار استقرار ادارات دولتی در شهرستان عسلویه شد و تصریح کرد: چند ماه از استقرار فرمانداری می‌گذرد و هنوز بسیاری از ادارات مستقر نشده‌اند که نقطه ضعف به شمار می‌رود و این مسئله مهم‌ترین دغدغه مردم عسلویه است.

وی بیان کرد: هنوز مردم مجبورند برای برخی امور به کنگان بروند که زیبنده پایتخت انرژی کشور نیست و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات فوری برای این مهم را انجام دهند.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در ماه رمضان باید بیشتر و باکیفیت‌تر شود تا مردم از برکات این ماه عزیز نیز برخوردار شوند.