- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جهان بخش: مدیرانی که سیاستهای دولت را قبول ندارند جایی در بدنه مدیریتی بوشهر ندارند

استاندار جدید بوشهر گفت: اتحاد وهمدلی که در استان بوشهر وجود دارد در هیچ کجای کشور مشاهده نمی شود واین خود برگ برنده ای است که باید برای سربلندی ومحرومیت زدایی استان از آن استفاده نمود وبرای دسترسی به این اهداف باید این وفاق را حفظ کرد.
محمد حسین جهان بخش که روز گذشته در آئین تقدیر کارکنان استانداری از مهندس شفقت حضور یافته بود، در سخنانش که در برخی رسانه های منتسب به اصولگرایان منتشر شده، افزود: هر تغییری باید یک سری تحولاتی را در پی داشته باشد وانتظار آن است که قطار در حال حرکت به جلو را با تغییرات مثبت شتابان تر نماییم واهداف دولت را بیش از پیش محقق نماییم تا جایگاه استان بوشهر به آنچه در خور نامش می باشد برسد.
وی که ۳۲ سال سابقه فعالیت دولتی دارد، در خصوص انتقالش به استان بوشهر ابراز داشت : با این سن وسال ما جز عشق به خدمت چیزی برای پذیرش مسئولیت در دولت عدالت محور نداریم وامید واریم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
وی گفت ما وظیفه داریم که راه امام وشهداء را ادامه دهیم ورهروان خوبی برای آنان باشیم تا گزندی به این نظلم وارد نشود.
همچنین وی اظهار داشت: من جوان ترین فرماندار در سطح کشور را در خراسان شمالی منصوب نمودم وتا اعتماد به جوانان جویای نام هر روز بیشتر شود.
وی در خصوص تغییرات کلان مدیریتی نیز گفت : سیاست دولت براین است که مدیرانی که سیاستهای دولت را قبول ندارند ونمی توانند خود را همراه دولت کنند از بدنه مدیریتی دولت کنار گذاشته شوند تا نیروهای جوان وتازه نفس به میدان آیند وبرای دستیابی به اهداف دولت کوشش نمایند.