- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نکونام استقلالی شده ؛ هواداران نگران نباشند

علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.


مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره ۱۲ به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر ۹ میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره ۶ تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره ۷ برای استقلال بازی می کند.»