- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توزیع امکانات ایمنی در ۲۰۰ مدرسه کنگان

عباس شریف در جلسه ستاد پروژه مهر ۹۰ در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی مهم و تاثیرگذار در تمام خانواده‌هاست و توجه به این نهاد امری لازم است.
وی افزود: آموزش و پرورش کنگان در سال تحصیلی جاری موفقیت خوبی داشت که حاصل تلاش همه کارکنان و مدیران و معلمان و والدین و دانش‌آموزان و حاصل همکاری همه مسئولان شهرستان است.
رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به برنامه‌های پروژه مهر ۹۰ خاطرنشان کرد: در سال مزین به جهاد اقتصادی باید برای آغاز مهر ماه که ماه نشاط و شادابی و شروع بهار تعلیم و تربیت است طوری برنامه‌ریزی کنیم که با آغاز مهر ماه شروع کار مدارس به صورت رسمی انجام گیرد.
شریف تصریح کرد: در این سال باید روحیه جهادی در تمام امور جاری و حتی زندگی شخصی به عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد و این مطلب باید در مدارس و کار تعلیم و تربیت نیز مورد توجه و اهمیت واقع شود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته در اجرای پروژه مهر تلاش‌های قابل‌توجهی صورت گرفت و گام‌های بلندی نیز برداشته شد و انتظار میرود در سال تحصیلی ۹۱ – ۹۰ نیز با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح‌های بنیادی در حوزه آموزش و پرورش در بازگشایی هرچه با شکوه‌تر مدارس برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.
شریف به مسئولین کمیته‌های مربوطه توصیه کرد با جدیت و تلاش خستگی‌ناپذیر این پروژه را با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق پیگیری کنند تا در اول مهرماه با سلامت و نشاط شروع خوبی داشته باشیم.
وی از تمهیدات آموزش و پرورش کنگان در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته و امسال برای رفاه دانش‌آموزان اقدامات مناسبی صورت گرفته و امسال این امر با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش کنگان از توزیع امکانات ایمنی و بهداشتی د‌ر بیش از ۲۰۰ مدرسه در کنگان خبر داد و افزود: در ماه جاری وسائل کمکآموزشی و بهداشتی و وسایل ایمنی شامل ۲۵۰ دستگاه مجموعه کیت آموزشی، هود آزمایشگاهی، کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات بهداشتی، سانتریفوژ دیجیتالی، ترازوی آزمایشگاهی و فور تایمردار بین مدارس سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه توزیع شده است.
شریف یادآور شد: تجهیزات کمکآموزشی در راستای ارتقای سطح آموزشی مدارس، با تعامل خوب و مناسب با اداره کل آموزش و پرورش استان توزیع شده و در حال حاضر همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی از تجهیزات مختلف آموزشی مناسب برخوردار هستند.
در این جلسه، مسؤلین کمیته‌های مختلف ستاد پروژه مهر در شهرستان کنگان تعیین شدند و مقرر شد که مسئولین کمیته‌ها ضمن مشخص کردن زیر مجموعه خود بصورت هفتگی با اعضا، جلسه برگزار کنند و گزارش آن را در پایان هفته به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.