- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیام تسلیت استاندار بوشهر به خانواده شهید ماهینی

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان علیرضا و ابراهیم ماهینی را تسلیت گفت.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند استاندار بوشهر با صدور پیامی درگذشت مادر شهید سردار علیرضا ماهینی و شهید ابراهیم ماهینی را تسلیت گفت و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

در بخشی از پیام استاندار بوشهر آمده است: شهدای والامقام با تقدیم جان خود در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی درخت توانمند نظام اسلامی را آبیاری کردند و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مرهون ایثارگری و فداکاری این عزیزان است.

حسنوند با بیان اینکه مادران این شهداء نقش ویژه‌ای در پرورش فرزندان خود داشته‌اند یادآور شد: مادران شهدا با تاسی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهراء (س)چنین فرزندانی پرورش داده‌اند که در دفاع از اسلام و ارزش‌های والای آن تا پای جان بایستند.

وی مادران شهداء را الگویی برای زنان جامعه دانست و افزود: این مادران باید مانند فرزند شهیدشان جاودانه باشند تا نسل‌های گوناگون از این بانوان، تربیت شده و پرورش بیابند.

استاندار بوشهر با قدردانی از این بانوی بزرگوار تاکید کرده است: بدون شک با اندیشه و تدبر در رفتار و سلوک این مادر شهید می‌توان به این مهم دست یافت که چگونه سردار شهید ماهینی توانسته است با اقتدار و صلابت در مقابل شیطان بزرگ بایستد و نام خود و نام ایران اسلامی را در جهان زنده کند.

حسنوند با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا خاطرنشان کرد: مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می‌نهند یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثر مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) قرار خواهند گرفت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تجلیل از یاد و نام شهدا و الگوبرداری از این عزیزان باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد و باید مسیر شهدا را ادامه دهیم تا کشور سربلند بماند.