- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بهبود حجاب اسلامی رویکرد اصلی آمران به معروف باشد

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه بر ضرورت تلاش آمران به معروف برای بهبود وضعیت حجاب اسلامی در جامعه که کلید رفع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، تاکید کرد.شریفی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”محمود شریفی در نشست هم‌اندیشی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج چاه مبارک اظهار داشت: در وهله اول ظهور انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی که نماد امر به معروف است و سپس نفی نظام طاغوت که نماد نهی از منکر اکبر است.

وی اضافه کرد: طریقت تنها از مسیر شریعت می‌گذرد و راهبرد در این طریقت، امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید بوده است و اگر کسی در این مسیر گام بردارد، تمام وجودش خدایی می‌شود و جز در مسیر خیر حرکت نمی‌کند.

شریفی با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید به فریضه امر به معروف اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: محدودیت در فریضه امر به معروف فرصت دادن به دشمن است به همین خاطر فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر توفیق الهی است.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی به نیروهای سازمانی مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری آنها در برابر حربه‌های دشمنان از رویکردهایی است که سپاه به آن توجه دارد.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت در اجرای اجتماعی این آموزه دینی رویکردی است که همه اقشار جامعه و به‌خصوص بسیجیان باید خود را نسبت به آن مسؤول بدانند.

شریفی شروع از خود را رمز موفقت در تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جوامع انسانی دانست و ابراز داشت: باید بی‌تفاوتی را کنار بگذاریم و به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم حساس باشیم و آنچه پیرامون ما می‌گذرد را دقیق و مرتب رصد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید برای بهبود وضعیت حجاب اسلامی در جامعه تلاش کنیم، افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، تلاش برای بهبود وضعیت حجاب در جوامع انسانی است، زیرا اگر حجاب اسلامی رعایت شود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد.