- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هر مسیری جز مسیر ولایت گمراهی آشکار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: هر مسیری به جز مسیر ولایت باطل و گمراهی آشکار است.

خبرگزاری فارس: هر مسیری جز مسیر ولایت گمراهی آشکار است

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست با بسیجیان شهرستان دشتستان اظهار داشت: قرآن بیانی روشن و مفهومی روان دارد به طوریکه تمام اقشار مردم می‌توانند از این دریای بی‌کران بهره‌مند شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: قرآن تنها مربوط به زمان پیامبر اسلام (ص) نبوده و تمام دوران‌ مطابق با پیشرفت علوم می‌توانند از معارف عظیم این کتاب آسمانی استفاده کنند و از حقایق آن بهره‌مند شوند.

هاشمی با اشاره بر اینکه خداوند کلید فلاح و رستگاری را به انسان‌ها داده است بیان کرد: خداوند به بندگانش عشق می‌ورزد و راه هدایت و رستگاری را برای انسان‌ها مشخص و مهیا می‌کند،ولی این خود بندگان هستند که از خداوند روی برمی‌گردانند و موجبات گمراهی و ضلالت خود را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شیطان در این ماه در غل و زنجیر است عنوان کرد: شیطان برای گمراهی انسان برنامه‌های یکسانی ندارد، به شکلی که بر اساس ایمان هر فردی برنامه خاصی را برای گمراهی او تدارک می‌بیند.

این مسئول ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و برکت الهی دانست و گفت: بر اساس روایات در این ماه پر فیض و برکت حتی خوابیدن مؤمنان و بندگان خدا هم اجر و ثواب دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتستان اذعان کرد: از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی بر روی مردم باز است و بهترین اعمال در ماه رمضان ترک گناه و دوری از محرمات است.

هاشمی اشاره به تحولات جهانی و منطقه‌ای‌، ولایت فقیه را چراغ هدایت انسان‌ها دانست و تاکید کرد: هر مسیری به جز مسیر ولایت باطل و گمراهی آشکار است و در این ماه مبارک از خدا می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم و استوار بگرداند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتستان نیز در این نشست اظهار داشت: سپاه شهرستان دشتستان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گسترده فرهنگی تدارک دیده و برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی و کلاس اخلاق در ناحیه مقاومت بسیج از این برنامه‌هاست.

احمد عالی بیان کرد: سپاه پاسداران یک تشکیلات انقلابی و اسلامی است که راه اسلامی ماندن این نهاد مقدس انس با قرآن است و اگر از قرآن فاصله بگیریم مانند دیگر ارتش‌های دنیا خواهیم شد که فقط کار نظامی انجام می‌دهند و روزی محکوم به شکست خواهند شد.