- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توزیع ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی در شهرستان دشتستان

“عسلویه نیوز” معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اولویت مهمی است که اداره صنعت، معدن و تجارت با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه خدمات فراوانی ارائه کرده است.
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان دشتستان اقدام مهمی است که با همکاری مسئولان شهرستان شاهد آن بوده‌ایم و بخش اعظمی از نیازهای مردم در این نمایشگاه برطرف شد.

احمدی به توزیع کالاهای ضروری در بخش‌های شش گانه دشتستان اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر مرکز شهرستان در بخش‌های تابعه شهرستان شاهد توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای ضروری طرح تنظیم بازار بوده‌ایم که رضایت مردم را به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه طرح ضیافت دشتستان در ۴۰ غرفه برگزار شده و هشت غرفه آن به‌صورت مستقیم کالاهای ضروری و اقلام توزیعی طرح تنظیم بازار را میان شهروندان دشتستانی توزیع کرده‌اند و مابقی غرفه‌ها اجناس را با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی به شهروندان ارائه کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر غرفه‌های موجود در نمایشگاه طرح ضیافت شهرستان در فروشگاه‌های معین در مرکز شهرستان و تمامی شهرها و بخش‌های تابعه شاهد توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم بوده‌ایم و به شکلی برنامه‌ریزی کردیم که مردم به سهولت از اقلام توزیعی بهره‌مند شوند.
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به توزیع ۳۲۵ تن برنج در این شهرستان عنوان کرد: به‌منظور تامین برنج مورد نیاز شهروندان دشتستانی شاهد جذب و توزیع ۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۲۵ تن برنج تایلندی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

احمدی گفت: در غرفه‌های نمایشگاه ضیافت و فروشگاه‌های معین تولید اقلام ضروری ماه مبارک رمضان در گستره شهرستان ۱۵۰ تن شکر، ۱۵ تن گوشت قرمز و ۱۰۰ تن مرغ با قیمت دولتی میان شهروندان دشتستانی توزیع شده است.

وی متذکر شد: علاوه بر اقلام طرح تامین بازار در شهرستان دشتستان شاهد توزیع برنج، قند، روغن مایع، لبنیات، مواد شوینده، ماکارونی، شیرینی‌جات و… با تخفیف ۱۵ درصدی نسبت به قیمت موجود در بازار بوده‌ایم و این اقلام از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع شده است.
این مسئول با اشاره به تداوم توزیع اقلام ضروری در شهرستان دشتستان، اذعان داشت: توزیع اقلامی مانند شکر، مرغ و برنج در شهرستان دشتستان همچنان ادامه دارد.