- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وحدت شیعه و سنی هیمنه پوشالی استکبار را در هم ریخت

“عسلوبه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی هیمنه پوشالی استکبار را در هم ریخت گفت: سپاه با کسانی که ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی تلاش می‌کنند پاسخ پشیمان‌کننده‌ای می‌دهد.
فرمانده سپاه عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در نشست با مردم شهرستان عسلویه اظهار داشت: وحدت و همدلی مردم موجبات موفقیت‌های نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها شده که باید این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: امروز در سایه وحدت شیعه و سنی هیمنه پوشالی استکبار در هم فرو ریخته و وحدت شیعه و سنی به عنوان خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام است. 

رفعتی تصریح کرد: ما در زیر سایه قرآن و عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب و در سایه وحدت و یکپارچگی از اسلام ناب محمدی دفاع کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه با بیان اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، یادآور شد: ما در تاریخ انقلاب با ایجاد وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی، دشمنان را برای نیل به این هدف شوم ناکام گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تا کنون در سایه وحدت، اتحاد و همدلی به‌دست آمده و امت حزب‌الله شیعه و سنی در شهرستان عسلویه نیز با وحدت بیش از پیش و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری این انقلاب را یاری می‌رسانند.

وی گفت: وحدت شیعه و سنی امروز به عنوان خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام است و هر کسی کوچک‌ترین تعرضی به این وحدت داشته باشد، سپاه پاسداران و بسیجیان سلحشور با تمام توان جلوی آن خواهد ایستاد و دشمنان را در تمام سطوح مختلف مایوس کرده و جواب پشیمان کننده‌ای به آنها خواهند داد.