- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیمارستان عسلویه باید در اسرع وقت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر گفت: بیمارستان در دست ساخت عسلویه باید در اسرع وقت تکمیل ، تجهیز و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.
بیمارستان [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ فریدون حسنوند در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این بیمارستان نقش ارزنده‌ای می‌تواند در وضعیت درمان مردم عسلویه و روستاها و شهرهای اطراف داشته باشد افزود: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه  در۳۲ تخت استاندارد و مجهز طراحی شده است و تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال صرف ساخت این مرکز درمانی شده است.

وی با  اشاره به اینکه این بیمارستان از سال ۸۴ عملیات احداث آن آغاز شده است تصریح کرد: با گذشت بیش از ۸سال که از  عملیات ساخت آن می‌گذرد جایز نیست تعللی در تکمیل ، تجهیز و راه‌اندازی آن صورت گیرد.

 استاندار تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از طریق سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر و کادر پزشکی این بیمارستان  نیزاز طریق دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تامین می‌گردد.

حسنوند با بیان اینکه عسلویه به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور نیازمند توجه بیشتر است تاکید کرد: باید امکانات بیشتری برای مردم این شهر و روستاهای اطراف مستقر کنیم تا  بتوان بخشی از خواسته‌های بحق  جمعیت ۶۵هزار نفری عسلویه تامین کرد.

وی ادامه داد: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی تامین اجتماعی عسلویه در ۵ بخش داخلی، اطفال، جراحی، بی هوشی و زنان  در کوتاهترین زمان راه اندازی خواهد شد.