- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه از رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه خبر داد.
امام جمعه [1]
به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) شخصیتی است که دوست و دشمن نتوانستند فضایل و برجستگی‌های ایشان را انکار کنند و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام افزود: بیانات و رهنمودهای رهبری همواره راهگشا و هدایت‌گر است و باید همواره در راه عملی کردن فرمایشات آقا اهتمام ورزیم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی باید در صدر اولویت‌های دولت آینده باشد و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند و همه اعم از دولت و ملت باید برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه ایران معتقد به تعامل با دنیاست تصریح کرد: باید در مواجهه با کشورها، طرف مقابل را نیز بشناسیم و آمریکا در حالی دم از مذاکره می‌زند که تحریم‌ها را شدیدتر کرده و باید هوشیار باشیم.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب در زندگی سیاسی خود باج نداده و در این دوره هم باج نمی‌دهد و از مواضع اصولی نظام کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه عسلویه ابراز داشت: در سال ۹۱ با همه سختی‌ها و تحریم‌های دشمنان ما به خوبی عبور کردیم و سربلند شدیم و در ادامه نیز تحریم‌های دشمنان در اراده ملت و دولت تاثیری نخواهند داشت.

هاشمی‌نژاد به روز قدس اشاره کرد و گفت: هیچ مسلمان باوجدانی روز قدس در خانه نمی‌نشیند و در راهپیمایی شرکت می‌کند و به فضل خدا در عسلویه نیز همه مردم مشارکت می‌کنند.

وی در ادامه از رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در نشست مشترکی که با مسئولان بنیاد مسکن داشتیم، قول مساعد دادند که مشکلات تمام اراضی مسکونی عسلویه را رفع کنند و از مردم می‌خواهیم به بنیاد مراجعه کنند و سند تحویل بگیرند.