- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سوری : امسال ،کلنگ زنی بزرگترین مرکز فوریت های پزشکی کشور در عسلویه

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  در نشستی به مناسبت هفته جوان با  ابراز خرسندی از حضور در بین جوانان به ابعاد توسعه و چالش های فرا روی آن اشاره و خاطرنشان کرد:امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و به همت و تلاش مسئولین و حضور مردم حرکت توسعه در استان بوشهر در ابعاد مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی ،اقتصادی و صنعتی بسیار تند می باشد ولی متأسفانه عده ای علیرغم پیشرفت ها و خدمات ارزنده نظام در محرومیت ردایی و عمرانی و آبادانی در کشور با قصد تضعیف نظام و انقلاب در پی سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن این دستاوردها عظیم هستند .

وی افزود : از جوانان میخواهم که در برابر این حرکات مغرضانه هوشیار باشند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود تلاش کنیم روند توسعه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

سوری درادامه به وضعیت اشتغال و تلاش سازمان برای تحقق مصوبه ۵۰درصد نیروهای بومی در شرکت ها منطقه اشاره و خاطرنشان کرد : در حال حاضر با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته و حمایت مسئولین محلی و استانی میزان درصد بکارگیری نیرو های بومی در شرکت های منطقه به ۳۸درصد و این امر در سازمان منطقه ویژه به ۶۲درضد رسیده است.

وی افزود : وزیر محترم نفت بجد پیگیر مصوبه اند و ما از هم به مدیران توصیه کردیم در راستای اجرای مصوبه و احقاق حق مردم استان از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه تصریح حرد : برای لایروبی اسکله نخل تقی که از دیگر مصوبات هیات محترم دولت بوده و وزارت نفت را مکلف به انجام آن شده بود اعتبار آن تامین و قرارداد اجرای آن با قرار گاه خاتم الانبیاء به امضاء رسیده و در مرداد ماه عملیات اجرایی پروژه شروع خواهد شد که با اتمام این کار دغدغه و نگرانی صیادان و ملوانان شهر نخل تقی مرتفع خواهد شد .

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس با اشاره به مشکلات بهداشتی منطقه خبر از ساخت مرکز فوریت های پزشکی در عسلویه داد و یاد آور شد :این مرکز که بزرگترین مرکز فوریت های پزشکی کشور است امسال کلنگ زنی و ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید و به کارگران کلیه شرکت ها و مردم منطقه خدمات ارائه خواهد داد .

مهندس سوری با تاکید بر اینکه توسعه و عمران و آبادانی مناطق پیرامون منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اولویت قرار دارند،‌قول دا د با تامین اعتبار مورد نیاز طرح های هادی کلیه روستا ها بخش در سالجاری بصورت صد درصد اجرا شود .

وی همچنین خاطر نشان کرد : تلاش میکنیم جلسات شورای فرهنگی منطقه از سر گرفته شود و موضوعات تامین اعتبار برای کلاس های کنکور ، کمک به تیم های ورزشی بخش و مساعدت به برنامه های گرامیداشت هفته مساجد درآن شوراء بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.