- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بستانو نیاز به زیبا سازی ویژه دارد

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه گفت: بستانو نیاز به زیبا سازی ویژه دارد.بستانو [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در بازدید از روستای  بستانو و نشست با شوراها ودهیار، اظهار داشت: تغییر چهره کنونی روستای بستانو به ظاهری مناسب تر ودر شان اهالی روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امیدواریم با تدابیر خاص این مهم تحقق یابد.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات بیشتری از از محل عوارض آلایندگی نصیب شهرستان می شود گفت:  باید در استفاده  مطلوب تر این درآمدها،  مدیریت درست بکار بست، تا پروژهای عمرانی از حالت سکون  و آرامش بیرون بیاید.

نادری با اشاره به طراحی درست واصولی پارک محله ای وجنگلی بستانو بیان داشت:خیلی از پروژها که به درستی انجام نمی شود،ناشی از عدم طراحی مناسب است،که با یک نقشه درست میتوان جلوی هدر رفت سرمایه گرفت.

فرمانداراز گستردگی نیروی انسانی به عنوان یک اهرم بازدارنده در کیفیت کارها اشاره وتصریح کرد:دهیاری ها باید نقش نظارتی در اجرای پروژها داشته باشند،وکارها را به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با جدی توصیف کردن خطر کمبود آب در تمامی بخش ها توصیه کرد:تنها راه مقابله با بی آبی فرهنگ سازی در بین مردم است،که باید از هر ابزاری، برای اشاعه فرهنگ درست مصرف آب بهره  جست.انتهای خبر/ح.ش