- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مرکز «هدایت اورژانس» منطقه ویژه پارس افتتاح شد

رئیس مرکز سلامت کار، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از افتتاح و راه اندازی مرکز «هدایت اورژانس» منطقه ویژه پارس، با هدف ارتقای وضعیت درمان کارکنان پارس جنوبی خبرداد.

به گزارش عسلویه نیوز، محمدرضا برکتی؛ رئیس مرکز سلامت کار، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که مرکز «هدایت اورژانس» منطقه ویژه پارس با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به عنوان سامانه متمرکز ۱۱۵ منطقه ویژه در پارس جنوبی مستقر و راه اندازی شده است، افزود: این مرکز به گونه ای احداث و تجهیز شده است تا تمام شرکت های مستقر در منطقه ویژه بتوانند از خدمات شبانه روزی آن بهره مند شوند.
برکتی ادامه داد: مرکز هدایت اورژانس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با سه دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز و ۱۲ نفر پرسنل مجرب، آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به کارکنان پارس جنوبی است.
وی با بیان این که با راه اندازی این مرکز، ۱۰۰ متر مربع به فضای درمانی منطقه ویژه افزوده شد، گفت: فعالیت های درمانی مرکز اورژانس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با جذب پزشک فوق تخصص قلب، متخصص داخلی و راه اندازی دو تخت بستری به منظور پایشگری بیماران قلبی افزایش یافته است.
برکتی اظهار داشت: هم اکنون، در مرکز هدایت اورژانس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، متخصصان قلب و داخلی، بیهوشی، جراحی و دندانپزشکی حضور دارند.
وی یادآور شد: مرکز مشاوره سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز که به بهره برداری رسیده است، در خدمات رسانی به کارکنان اقماری و شاغل در تمام شرکت های پتروشیمی و فازهای پالایشگاهی مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی که به دلیل شرایط سخت کاری و دوری از خانواده، گاه با مشکلات روحی و روانی رو به رو می شوند، اثرگذار بوده است.
برکتی تصریح کرد: به منظور توسعه فضای بهداشت و درمان منطقه ویژه عسلویه، تلاش می کنیم پارس جنوبی به یک بیمارستان تخصصی با ارائه بهترین و پیشرفته ترین خدمات درمانی مجهز شود.

رئیس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: گستره خدماتی بهداشت و درمان منطقه ویژه پارس در حوزه طب صنعتی نیز گسترش یافته؛ به گونه ای که کارکنان غیر رسمی نیز از این خدمات بهره مند شده اند.