- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم‌الانبیای عسلویه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.
رفعتی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی صبح امروز در جمع علمای شیعه و سنی، مسئولان و بسیجیان عسلویه اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و روز به روز شاهد عزت و اقتدار بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی افزود: نقش بسیج و سپاه در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر است و همواره حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف با برکت بوده است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیای عسلویه با اشاره به دشمنی‌های استکبارگران خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال منافع خود در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند که باید با وحدت خود دشمنان را ناکام گذاریم.

رفعتی تصریح کرد: رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین در سایه وحدت و ایثارگری‌های شهدا و تلاش‌های جان برکفان بسیجی است که در عرصه‌های مختلف همیشه پیشتاز بوده و منشا خدمات ارزنده برای نظام و انقلاب بوده‌اند.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیای عسلویه با بیان اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، افزود: ما در طول تاریخ انقلاب با ایجاد وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی، دشمنان را برای نیل به این هدف شوم ناکام گذاشته‌ایم.

رفعتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: نامگذاری روز قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ابتکار ارزشمندی بود که در راستای وحدت امت اسلام شکل گرفت و موجب خیر و برکت برای جهان اسلام بود.

وی بر شرکت حداکثری آحاد مردم در این مراسم تاکید کرد و افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب وحشت استکبارگران می‌شود و همه باید در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنیم.