- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمادگی اهل سنت شهرستان کنگان برای راهپیمایی روز قدس

“عسلویه نیوز” امام جمعه اهل سنت پرک از حضور باشکوه اهل سنت شهرستان کنگان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
روز قدس [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” شیخ یاسین احمدی صبح امروز در همایش وحدت و مودت در جمع مردم و مسئولان کنگان اظهار داشت: نامگذاری روز قدس به ابتکار امام راحل عظیم‌الشان در واقع یک اقدام ارزشمند و مهم و ماندگار در تاریخ است و روز قدس هر سال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

امام جمعه اهل سنت پرک با بیان اینکه روز قدس نماد همبستگی برادران سنی و شیعه است خاطرنشان کرد: باید این وحدت و همبستگی همواره حفظ و تقویت شود.

احمدی تصریح کرد: روز قدس فلسفه وجودی دیگری که دارد اتحاد و وحدت بین مسلمین است که بر همه واجب است این وحدت و انسجام بین مذاهب حفظ و باید با تلاش‌های خود ارزش نظام جمهوری اسلامی را به بدخواهان و دشمنان قسم خورده این آب و خاک ثابت کنیم و همچنین کاری صورت پذیرد که برازنده این شهرستان باشد.

وی گفت: افتخار ما این است که همیشه پیرو امام راحل (ره) بودیم که ایشان به حقیقت مردی بزرگ بود و در حال حاظر مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود، افق روشنی را برای اسلام ترسیم کرده‌اند که همه این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت پرک بیان کرد: باید با حضور همه‌جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس، وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب نشان دهیم و بدون تردید اهل سنت کنگان نیز در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه خواهند داشت.