- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دوره آموزش فنی برای ۴۴۰ کارآموز بوشهری

سرپرست مدیریت استاندارها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از برپایی دوره آموزش فنی برای بیش از ۴۴۰ کارآموز بوشهری خبر داد.

سید محی‌الدین جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی در سال جاری با توجه به حجم بالای پروژه‌ها، نیروهای زیادی را استخدام می‌کند و همه تلاش خود را برای جذب نیروهای بومی متخصص در این طرح‌ها به کار گرفته‌ایم.
وی افزود: به منظور تربیت نیروهای متخصص و فنی، دوره‌های مختلف آموزشی را تدارک دیده‌ایم و از اوایل تیرماه این دوره‌ها را در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر آغاز کردیم.
سرپرست مدیریت استاندارها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از برپایی دوره آموزش فنی برای بیش از ۴۴۰ کارآموز بوشهری خبر داد و گفت: ۴۴۱ نفر از جوانان جویای کار استان بوشهر دوره‌های آموزشی لازم برای حضور در فازهای باقیمانده پارس جنوبی را در مراکز فنی و حرفه‌ای این استان طی کردند.
جعفری تصریح کرد: این تعداد کارآموز در هفت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر (دو مرکز)، دشتی، کنگان، تنگستان، دشتستان و گناوه، سه دوره آموزشی قالب‌بند، داربست‌بند و آرماتوربند را طی کردند.
وی یادآور شد: این دوره آموزشی با همکاری و تعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی برگزار شده است.
این مسئول ادامه داد: با تلاش و حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، بسیج همگانی برای آموزش نیروهای مورد نیاز فازهای پارس جنوبی و آماده‌سازی زیرساخت‌های بنیادین آموزش کارکنان مورد نیاز پارس جنوبی تشکیل شده است.
جعفری اضافه کرد: تمرکز و اولویت طرح آموزش نیروهای بومی بر تحقق کامل مصوبه هیئت دولت مبنی بر جذب ۵۰ درصد نیروهای بومی است.
وی ابراز داشت: در سال جهاد اقتصادی از تمام توان و انرژی خود برای رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری در منطقه ویژه پارس جنوبی بهره میبریم و به فضل خدا شاهد مجاهده اقتصادی در منطقه باشیم.