- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خبرنگاران به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: خبرنگاران به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.امام جمعه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به اهمیت ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و برکت است و باید بهره معنوی را از این ایام ببریم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی تاکید داشتند و خواستار ارتباط بیشتر با اساتید مکتبی و ارزشی شدند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه مراسم تنفیذ رئیس جمهور فردا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: از دولت جدید می‌خواهیم در راستای رفع مشکلات مردم همت کند و در خدمت مردم و نظام اسلامی و رهبری باشد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: دولت نهم و دهم نیز زحمات زیادی برای کشور کشیده که باید به‌گ ونه‌ای شایسته مورد تقدیر قرار گیرند.

وی با اشاره به روز قدس و اهمیت این روز بیان کرد: روز قدس یک روز ارزشمند و مهم است و موجبات وحدت امت اسلامی می‌شود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به تحریم اخیر غربی‌ها علیه ایران اسلامی گفت: ملت ما در برابر این تحریم‌ها هیچ زمانی سر خم نمی‌کند و مردم همواره به باورها و اعتقادات اسلامی پایبند هستند.

هاشمی‌نژاد به روز خبرنگار اشاره کرد و با بیان برخی بایدها و نبایدهای خبرنگاران افزود: خبرنگاران باید واقعیت‌ها و حقایق را بنویسند و به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران باید توطئه‌های دشمنان را افشا کنند و همچنین رعایت بیت‌المال را نیز داشته باشند و نسبت به معرفی الگوهای مناسب اخلاقی و اجتماعی به جامعه اهتمام ورزند.

امام جمعه عسلویه در ادامه بر لزوم خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مردم این منطقه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و مسئولان باید از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به این مردم همیشه در صحنه استفاده کنند.