- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

معاون استاندار بوشهر: تغییرات دیگری در دیر نداریم

[1]

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: تغییرات دیگری در این شهرستان نداریم و قطعاَ حضور این مدیران لایق مایه مباهات و پیشرفت است.

محمدحسن شنبدی ظهر امروز در آیین معارفه معاون فرماندار دیر با اشاره به برخی ظرفیت‌های موجود در شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر آماده خیزبرداشتن برای توسعه و پیشرفت است و ما در این راه حامی مسئولان این شهرستان هستیم.
شنبدی در ادامه افزود: با حضور معاون فرماندار در فرمانداری شهرستان دیر تیم مدیریتی و اجرایی این شهرستان اکنون کامل شده و ما تغییرات دیگری در این شهرستان نداریم و قطعاَ حضور این مدیران لایق مایه مباهات و پیشرفت است.
معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد:‌ اگر مردم از کار ما مسئولان رضایت داشته باشند این رضایت مندی مردم ایجاد امنیت، تحکیم واقتدارنظام اسلامی است و آثار وبرکات این رضایت مندی مشاهده می‌شود.
وی اظهارداشت:کسانی که دغدغه مشکلات مردم دارند به مردم نزدیکترودر کارنامه قبولی خود موفق‌ترهستند.
فرماندار دیر نیز در ابتدای این مراسم با برشمردن برخی خدمات دولت در شهرستان دیر از تخلیه کالای کانتینری برای نخستین‌بار در طول تاریخ تجارت بندر دیر خبر داد و گفت: با مدد الهی در بخش تجارت دیر را به جایگاه واقعی خود میرسانیم و در این راه با همیاری و همراهی بخش خصوصی و مسئولان دولتی طرح‌های بسیار خوبی در نظر داریم که امیدواریم در کوتاه مدت اجرایی شوند چراکه اجرایی شدن این طرح‌ها مساوی با پیشرفت و توسعه بندر دیر است.
علی بحرانی افزود: هرکه بهتر خدمت کند جای افتخار است که نزد مردم وخدای خود شرمنده نمی‌شود.
وی اظهار داشت: با انتصاب معاون دلسوز وخدمتگزار باید همه آستین‌های خدمت را برای توسعه وپیشرفت شهرستان دیّر بالا بزنیم.
مصطفی فخرایی معاون فرماندار دیر ضمن قدردانی از حسن نظر فرماندار و همراهی‌های مسئولان استانی در ارتباط با وظایف خود در سمت جدید گفت: خدمتگزار خانواده شهدا و مردم شریف هستم و در این راه از همه نیروهای توانمند شهرستان با هدف کمک به توسعه و پیشرفت این شهرستان کمک می‌گیریم.
در پایان مصطفی فخرایی به عنوان معاون فرماندارشهرستان دیر معرفی شد.