- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق در دشتستان

داوود محمودزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش شهروندان از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم و اجازه تخلف را به قانون‌شکنان نخواهیم داد.
وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ کشور است و در چند سال اخیر روز به روز با کاهش جرم و جنایت در این شهرستان روبرو هستیم که حاصل همکاری و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و فرمانداری و سایر اعضای شورای تامین است و امیدوار هستیم همواره شاهد این تعامل باشیم.
فرمانده انتظامی دشتستان از کشف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر موفق به کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال شدند.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان در راستای برقراری امنیت اجتماعی حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون به رانندگی “حسین ” که از گناوه به سمت تهران در حرکت بود، مظنون شدند.
وی اضافه کرد: پلیس خودرو را متوقف و در بازرسی از آن یک میلیون و ۶۹۰هزار عدد دستکش معاینه و ۱۴۴ هزار عدد تب‌سنج فاقد هرگونه مجوزگمرکی را کشف و ضبط کرد.
فرمانده انتظامی دشتستان اذعان داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده ارزش محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است.
محمودزاده بیان داشت: خودو توقیف و راننده به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی منتقل شد.
وی یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی باید امنیت لازم را برای رشد و شکوفایی اقتصادی فراهم کنیم و تمام دستگاه‌ها و نهادها در این راستا وظیفه حساسی بر عهده دارند و نیروی انتظامی نیز با تمام توان و انرژی در تامین امنیت فعال است.