- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عرضه مرغ تک نرخی در شهرستان دشتستان

“عسلویه نیوز” معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ازعرضه مرغ تک نرخی در شهرستان دشتستان خبر داد

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: هم‌ اکنون ناظران صنعت، معدن و تجارت بر تمامی مراحل تولید و توزیع مرغ نظارت داشته و مرغ به‌صورت تک نرخی در شهرستان دشتستان توزیع می‌شود.

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم ماموریت مهمی است که مسئولان در سطوح مختلف بر عهده دارند و از طریق امکانات و ابزاری که در اختیار دارند، برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

وی افزود: نظارت بر وضعیت قیمت کالاهای ضروری و مایحتاج عمومی مردم از مسائل مهمی است که معیشت ایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت با برنامه‌های دقیق و کاربردی در ایام مختلف سال در این خصوص برنامه‌ریزی جامعی انجام داده است.

احمدی خاطرنشان کرد: کنترل قیمت مرغ که یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه محسوب می‌شود، از اقدامات ارزشمندی است که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شاهد اجرای آن هستیم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: در طرح ویژه نظارت بر بازار مرغ، ناظران این سازمان به صورت ۲۴ ساعته در کشتارگاه‌های مرغ حضور دارند و بر تمامی مراحل عرضه و توزیع مرغ نظارت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مرغ با قیمت دولتی در سراسر دشتستان عرضه می‌شود، اضافه کرد: هم‌اکنون مرغ مورد نیاز مردم در سراسر شهرستان به‌صورت تک‌نرخی و با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

احمدی یادآور شد: در قالب طرح ویژه نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ هر یک از کشتارگاه‌ها در عوض عرضه یک کیلوگرم مرغ به بازار، دو کیلوگرم سویا با قیمت دولتی دریافت می‌کنند.

وی گفت: در ارتباط با توزیع کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته و طرح توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر شهرستان ادامه دارد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اذعان داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته، توزیع کالاهای اساسی در بخش‌های تابعه دشتستان توسط بخشداری‌ هر منطقه انجام می‌شود و سهمیه کالاهای اساسی هر منطقه به‌منظور توزیع بین شهروندان در اختیار بخشداری‌ها قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برای تامین برنج مورد نیاز شهروندان دشتستانی ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی جذب شده که تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد توزیع آن در سراسر شهرستان خواهیم بود.

احمدی ابراز داشت: در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم شاهد اجرای تدابیر و اقدامات مطلوبی بوده‌ایم و از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون هیچ کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز این شهرستان شاهد نبوده‌ایم.