- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ترخیص یکی از ۳ قلوهای برازجانی در گرو تهیه پول/مردم کمک کنند

یکی از سه قلوهای برازجانی به دلیل عدم تمکن مالی پدر امکان ترخیص از بیمارستان و قرار گرفتن در کنار برادران خود را ندارد.

به گزارش”عسلویه نیوز” پدر سه قلوهای برازجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از مشکلات مالی برای ترخیص فرزندانش از بیمارستان خبر داد.

مهدی هادی پدر امیر محمد، امیرحسین و فاطمه زهرا که یک هفته از تولد آنها می‌گذرد، گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال هفته گذشته ۳ فرزند نصیبم شد که متأسفانه به دلیل کمبود وزن و سایر مشکلات جسمی مدتی در بیمارستان بستری بودند.

وی ادامه داد: دو فرزند پسرم روز گذشته با بهبود نسبی از بیمارستان ترخیص شدند، ولی فاطمه زهرا به دلیل کمبود وزن زیاد فعلا در بخش ان آی سی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تحت مراقبت‌های ویژه است.

پدر سه قلوهای برازجانی با اشاره به هزینه‌های بالای ترخیص فرزندان خود از بیمارستان گفت: بنده در بخش خدمات یکی از بیمارستان‌های شهر برازجان مشغول به کار هستم و با حقوق اندکی که از این کار دریافت می‌کنم امکان ترخیص فرزندانم از بیمارستان را نداشتم، ۲ فرزند پسرم را با قرض گرفتن مبغلی از بیمارستان مرخص کردم، ولی امکان پرداخت هزینه ترخیص فرزند دخترم را ندارم.

هادی با اشاره به مشکلات عدیده مالی برای تأمین هزینه پوشک و شیرخشک و سایر ملزومات نگهداری از سه قلوها از مسئولان و مردم تقاضای استمداد و حمایت کرد و گفت: انتظار دارم مسئولان و مردم نجیب استان در این خصوص با من و خانواده‌ام همکاری کنند تا شاید گوشه‌ای از مشکلات مرتفع شود.

ضمنا شماره تلفن آقای هادی ۰۹۱۷۱۷۸۰۹۸۹ است چنانچه ارگان، سازمان، مدیر، مسئول و شخص خیری مایل به کمک است، می‌توانند با شماره تلفن فوق تماس بگیرند.