- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

در آستانه دیدار با پرسپولیس /نصب اسکوربورد ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

عسلویه نیوز” معاون پشتیبانی اداره کل تربیت بدنی استان بوشهر گفت: یکی از بزرگ‌ترین اسکوربوردهای ورزشی کشور در مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر نصب شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد بهروزیان فر صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقدامات انجام شده در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تصریح کرد: بعد از اتمام لیگ دهم گروهی ازAFC به سرپرستی برای بازدید تاسیسات ورزشی کشورمان (محل برگزاری مسابقات تیم‌های حاضر در لیگ برتر) وارد تهران شدند، و بازدیدی هم از مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر محل برگزاری مسابقات تیم فوتبال شاهین بوشهر به‌عمل آوردند.
وی با بیان اینکه معایب ورزشگاه را تا ۱۵ خرداد به این اداره کل اعلام کردند، گفت: بلافاصله مدیر کل تربیت بدنی استان بوشهر گروهی برای انجام کارها مشخص و تاکید کردکارها با سرعت و با بهترین کیفیت و در موعود مقرر انجام شود.
وی در ارتباط با نصب و راه اندازی اسکوربورد ورزشی اظهار داشت: نصب اسکور بورد که جامعه ورزشی و دوستداران فوتبال که سالیان سال انتظار آن را داشتند و همیشه به عنوان کمبود اصلی ورزشگاه بوجود آن احساس نیاز میشد با پیگیریهای جدی مدیر کل تربیت بدنی و با مساعدتی که منطقه پارس جنوبی در ارتباط با پرداخت ۷۵ درصد از مبلغ اعتبارآن را داشتند، توانستیم در فاصله کمتر از ۳۰ روز این تابلو راکه با کیفیت بسیار بالا و به ابعاد ۹×۵/۶۰ متر است را در ضلع شمالی مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر نصب و راه اندازی کنیم.
معاون پشتیبانی اداره کل تربیت بدنی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی تابلوهای اسکوربورد در استادیوم‌های ورزشی در سطح کشور تاکنون توسط شرکت تتا (teta) نصب شده است این تابلو با دات ( DAT ) پیچ ۱۶ به جز ورزشگاه آزادی در هیچ جای کشور نصب نشده و از نظر کیفیت و تصویر ازبالاترین کیفیت برخوردار است.
بهروز یان فرد با ابراز خوشحالی و رضایمندی از نصب و راه اندازی بموقع و پیش از موعود مقرر این تابلو و اسکوربورد ورزشی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، تصریح کرد: لازم میدانم از حمایت‌های مدیریت و همچنین از مجموعه همکاران فنی و ساختمان اداره کل که در تمام ایام و با این گرمای طاقت فرسای هوا به صورت شبانه‌روز تلاش کرده‌اند و توانستند در کمتر از ۴۰ روز به‌ویژه تابلو اسکوربورد ورزشی که هیچ کس انتظار نصب آن راکمتر از ۴ ماه نداشت به پایان رساندند تشکر کنم.
معاون اداره کل تربیت بدنی بوشهر خاطر نشان کرد: با همکاری مجموعه، تمام کارها با کیفیت بالا، به سرعت و در موعود مقرر به اتمام رسانیدیم که از این بابت خدا را شاکریم که کارها با تعامل و دوستی و انسجام، به‌خوبی پایان یافت.
بهروزیان در مورد هزینه کردن برای این تابلو عظیم جثه گفت: برای راه‌اندازی ونصب این اسکوربورد ورزشی که در ایران هم از نظر کیفیت بسیاربالا و بزرگ بودن تابلو بی سابقه بوده، تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه در برداشته که در این راه منطقه پارس جنوبی و اداره کل تربیت بدنی استان بوشهر و استانداری حمایت ویژه‌ای داشتند.
وی افزود: ایرادهای گرفته شده در این امور با همکاری مجموعه همکاران فنی و ساختمان و هیئت فوتبال پیشرفت خوبی داشته و درحال اتمام است.
بهروزیان‌فر در ارتباط با اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: احداث تونل ورودی اتوبوس‌های تیم‌های میهمان و میزبان که همزمان وارد ورزشگاه میشوند و نسبت به جابجایی ورزشکاران دوتیم اقدام می‌کنند، نصب میز و صندلی همراه با اینترنت از دیگر موارد مورد نیاز جایگاه خبرنگاران به تفکیک آنان از دیگر تماشاگران .
و جدا سازی مسیر ورودی خبرنگاران از راه اصلی و ورودی ورزشکاران از جمله اقدامات انجام شده است.
معاون اداره کل تربیت بدنی بوشهر گفت: نصب کمد و کف پوش با بهترین کیفیت رختکن‌های تیم‌های میهمان و میزبان (طرح گرفته شده از سایت رختکن‌های ورزشگاه بایر مونیخ آلمان، افزایش سرویس بهداشتی در رختکن‌های تیم‌های میهمان و میزبان، کابل کشی و نصب جعبه صدا و سیما به منظور تصویر برداری از مسابقات و رنگ آمیزی مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر برای نمای بهتر در برگزاری مسابقات از دیگر اقدامات انجام شده است.
بهروزیان‌فر افزود: همچنین بررسی و اقدام برای افزایش لوکس نور ورزشگاه شهید بهشتی نیز انجام شد.