- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث اردوگاه دانش آموزی در آینده ای نزدیک

“عسلویه نیوز”سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور خلیل رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.شورای آموزش [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مجبد محمودی فرماندار شهرستان عسلویه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه و قبولی طالعات و عبادات همه حاضرین به ماه خودسازی اشاره و اظهار داشت: خدا را بی نهایت شاکریم که از خزانه ی موهب و الطاف بی کران خود بر ما منت نهاد تا بتوانیم این ماه پربرکت و پرفضیلت را درک نمائیم.
وی افزود: ماه رمضان ماهی است که در آن برای راهنمایی مردم و بیان راه روش و هدایت وجدا ساختن حق از باطل قرآن نازل شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از احداث اردوگاه دانش آموزی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری های  صورت گرفته زمینی که جهت احداث اردوگاه دانش آموزی ۱۲ هکتار بود در قالب عنوان ملی به پرورژه ای که داده شد و مورد موافقت قرار گرفت توانستیم به ۲۵ هکتار افزایش دهیم و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب بتونیم بهترین شرایط را برای دانش آموزان این شهرستان که سرشار از استعداد هستند مهیما نمائیم و اردوگاهی در خور شان این شهرستان احداث شود.

مجید محمودی به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اشاره و تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که در شهرستان های دیگر در حیطه آموزش و پرورش مشاهده می شود خوشبختانه در این شهرستان وجود ندارد آنهم بدلیل اهتمام و مشارکت جدی شوراها و دهیاران و خیرین در حل مشکلات آموزشی است که جا داراد از این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم و امیدواریم همچنان در رفع مشکلات آموزش ما را یاری دهند. وی افزود: در سطح شهرهای عسلویه و نخل تقی نیز شهرداران با جدیت تمام در حل مسائل و مشکلات آموزش مددیار مسئولین بوده اند و نباید از نقش ارزنده آنها غافل شد.

مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه ابراز نگرانی از وضعیت موجود بحث انتقال فرهنگیان به شهرستان های دیگر اظهار داشت: وجود درخواست انتقالی آنهم بالای ۳۰۰ مورد به هیچ وجه نمی تواند مسئله خوشایندی باشد و نیاز مبرم به بازنگری در این موضوع مهم دارد امیدواریم مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند که قطعاً در آینده می تواند بعنوان یک معضل برای شهرستان مطرح شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در ادامه افزود: با تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی شهرستان امیدواریم بتوانیم پروزه های مهم زیر ساخت های آموزشی را به اتمام برسانیم و عمده اعتبارات باید به سمت آموزش و پرورش باشد تا بتوانیم مشکلات موجود اداره ریشه کن نمائیم.انتهای خبر/م.ج