- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرماندار عسلویه روز خبرنگار را تبریک گفت

“عسلویه نیوز” مجیدمحمودی فرماندار شهرستان عسلویه بمناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر نمود.خبرنگار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مجیدمحمودی فرماندار شهرستان عسلویه بنماسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را به فعالان عرصه خبر واطلاع رسانی صادر نمود که متن این پیام بدین شرح می باشد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار مزین و نامگذاری شده است را به تمامی مدیران مسئول و سردبیران، صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی استان  و شهرستان صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون همه اصحاب قلم را از درگاه حضرت احدیت خواستارم .

خبرنگاران در واقع محقق کننده امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا هماره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عرصه قلم بر خودلازم دانسته این روز را به همه خبرنگاران و دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و امیدوارم زیر سایه الطاف خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری موفقیت و بهروزی و کامیابی خبرنگاران گرانقدر در تمامی عرصه های زندگی را مسئلت می نمایم.

ومن الله التوفیق

مجیدمحمودی ـــ فرماندار شهرستان عسلویه