- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هر دم از این باغ بری می رسد, تازه تر از تازه تری می رسد…!

شهر اهرم از جمله شهرهایی است که به دلیل کم کاری برخی مسولین در گذشته و حال دچار نوعی عقب ماندگی در زمینه مبلمان شهری شده و با جستی در این شهر شاهد هرگونه عدم توجه  به مسائل شهری از برخی مسئولین خواهیم بود.

در روز جمعه گذشته مورخ ۹۲/۵/۱۱ شاهد یکی از نادر ترین اتفاقات در این شهر بودیم که در محله فرهادی رخ داد, که شگفتی خوانندگان گرامی را به وجد خواهد آورد.

شخصی به نام رضا صارمی از جمله کسانی می باشد که به دلیل کم کاری برخی مسئولین دچار خسارت شده است و می توان فهمید که برخی مسئولین در جهت انجام وظابف خود کمترین کارایی را داشته و جهت رفع نواقص و معایب کمترین اقدام را کرده اند.

وی می گوید: که نزدیک به ۷ ماه پیش به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردم و نشست زمین و آبگرفتگی و ترک دیوارها و سنگ سرامیک منزلمان را به آنها گزارش دادم  ولی مسئولین اداره آب و فاضلاب علت را چیز دیگری متذکر شدند.

حال بعد از گذشت ۷ ماه بعد از اینکه خانه ما رو به ویرانی رفته است دیدیم که مشکل این بلایا شکستگی شاه لوله در کوچه بوده و چاه فاضلاب بر اثر نفوذ آب پر شده و پس از گذشه این مدت آب به زیر خانه ها رفته و در طی گذشت زمان باعث آسیب دیدن جدی خانه و خسارت های جانبی دیگر شده است.

با توجه به مشاهده  عکس ها در زیر شاهد هستید که چه خسارتی به منزل من وارد شده و می توان دید چه بلایی بر سر کوچه آمده است و می خواهم بگویم چه کسی باید خسارت اینجانب را بپردازد؟ خسارتی که در آن هیچ گونه دخالتی نداشته ام؟

 

 

تنگستان نما//