- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ساعات کارى ادارات در ماه مبارک رمضان کاهش یافت

عسلویه نیوز ، بر اساس تصمیم هیات وزیران ،در ماه مبارک رمضان در کلیه استانها به استثنای تهران، فعالیت‌های اداری، صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و در بعد‌ ازظهرها نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‌یابد

محمد رضا رحیمی سخنگوی دولت با تشریح مصوبات هیات دولت گفت :به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویت‌های ماه مبارک رمضان،هیئت دولت در جلسه عصر امروز خود به ریاست دکتر احمدی‌نژاد کاهش ساعات کار ادرات دولتی در ماه مبارک رمضان را تصویب کرد.
به گزارش عسلویه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،محمد رضا رحیمی افزود: هیئت وزیران در جلسه عصر امروز خود ضمن تاکید بر اجرای مصوبات سنوات گذشته درخصوص تعیین ساعت کار ادارات و بانکها در ماه مبارک رمضان مقرر نمود امسال نیز مطابق سالهای گذشته در کلیه استانها به استثنای تهران، فعالیت‌های اداری، صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و در بعد‌ از ظهرها نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‌یابد. هرگونه فعالیت فوق‌برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد.
بگفته وی بر اساس این تصمیم در تهران هم ساعت شروع فعالیت اداری نه (۹) صبح و ساعت پایان کار چهارده (۱۴) تعیین می‌شود.
سخنگوی دولت تصریح کرد: همچنین ساعات کار ادارات و بانکها در روزهای نوزدهم (۱۹) و بیست و سوم (۲۳) با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.
در مصوبه هیات وزیران آمده است بانک مرکزی ساعت فعالیت بانکها را به گونه‌ای تنظیم کند که آغاز آن حداقل سی دقیقه قبل از شروع به کار ادارات و سازمان‌ها باشد. هرگونه فعالیت فوق برنامه قبل از آغاز ساعت کار یا بعد از پایان ساعت کار انجام شود.