- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مشارکت مردم و سرمایه گذاران در توسعه اشتغال بخش خصوصی

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه بر مشارکت مردم، سرمایه‌گذاران بومی، ونهادها در توسعه اشتغال بخش خصوصی تاکید کرد.نادری [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بحث اشتغال تلاش زیادی کرده‌ایم اظهار داشت: ادعا نمی‌کنیم از صفر تا صد اشتغال حل شده اما حرکت خوبی کردیم و نگاه استاندار و مجموعه مدیران استان هم به موضوع اشتغال جدی است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت ما صرف موضوع اشتغال شده افزود: دفتر اشتغال در فرمانداری دائر کرده‌ایم که به صورت خاص موضوع را پیگیری کند و همچنین کمیسیون کارگری را فعال کرده و اخیرا صورتجلسه‌ای با مجتمع گاز تنظیم و کارگروه تشکیل داده‌ایم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: در حراست فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، موفق شدیم ۲۶ نفر بومی شهرستان را به‌کار گیریم و در هر شرایطی، اولویت ما افراد بیکار بومی هست.

نادری همچنین به توسعه اشتغال توسط بخش خصوصی به خصوص در بخش گردشگری اشاره کرد و خواستار مشارکت سرمایه‌گذاران بومی، دهیاران، شوراها و شهرداران در این بخش شد.

وی با بیان اینکه در بحث برق کمبود نداریم ابراز داشت: تاکنون خاموشی نداشتیم و در بحث پست کمبود داریم که این مسأله را نیز از طریق برق منطقه‌ای دنبال می‌کنیم.

فرماندار عسلویه گفت: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت شهرستان را هموار کنند.

نادری با بیان اینکه عسلویه نیاز به وحدت دارد افزود: اگر حب و بغض نباشد و همدلی و وحدت حاکم باشد و دل در گرو پیشرفت شهرستان داشته باشیم توسعه اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه نباید انرژی مدیران صرف حاشیه‌ها شود خاطرنشان کرد: باید حاشیه‌ها را دور کنیم تا ذهن مسئولین به کار و مطالبات مردم معطوف باشد.

نادری ضمن تقدیر مجدد از خبرنگاران گفت: خوشحالم که رسانه‌ها در شهرستان به بلوغ رسیده‌اند، بیاییم کاری کنیم مردم به آینده نظام امیدوار شوند که ناامیدی مردم باعث خوشحالی دشمنان نظام و انقلاب است.

وی افزود: همچنین در زمینه به‌کارگیری نیروی بومی در مدیریت ادارات شهرستان سخت پیگیر هستیم و اگر نیروی بومی با رشته متناسب باشد قطعا به‌کار گرفته خواهد شد.انتهای پیام/ح.ل