- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هیچ بخشی از استان بوشهر جدا نخواهد شد

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: هیچ بخشی از استان بوشهر جدا نخواهد شد و قسمتی از هرمزگان به استان فارس ملحق می شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس درباره اتصال استان فارس به دریا گفت: هیچ بخشی از استان بوشهر جدا نخواهد شد و نمایندگان نیز همواره مراقب و مواظب بوده اند و با این قضیه مخالفت کرده اند.

عبدالکریم جمیری به سپاس گفت: به نقل از نمایندگان فارس و آیت الله ایمانی، اقداماتی برای اتصال فارس به خلیج فارس صورت گرفته، منتهی این اقدامات هیچ گونه ارتباطی با استان بوشهر نداشته و ندارد؛ اما اقداماتی درباره هرمزگان انجام شده است.

عضو کمیسیون انرژی درباره گزینه های پیشنهادی برای وزارت خانه های نفت، آموزش و پرورش و آموزش عالی اظهار داشت: نمایندگان مجلس درباره برخی آقایان پیشنهادی بحث هایی دارند؛ هم به لحاظ توانمندی ها و مهارت ها و هم به لحاظ دیدگاه های سیاسی و جریان فتنه ۸۸ . اما اینکه الان بشود قضاوت کرد که مجلس چگونه رای خواهد داد، نیاز به بررسی بیشتر و بیان در صحن علنی مجلس دارد.

وی ادامه داد: این روزها که در کمیسیون ها و مجامع و نشست های نمایندگان ابراز نظر و سوال و جواب درباره وزرای پیشنهادی صورت می گیرد، نمی شود نظر کلی مجلس را گفت.