- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استان فارس به دریا متصل شد!

“عسلویه نیوز” منابع خبری گزارش می دهند موضوع اتصال استان فارس به دریا خیلی پیش تر در دولت نهایی شده بود ولی به دلیل حساسیت های بوجود آمده و واکنش های شدید استانهای بوشهر و هرمزگان برای مدتی مسکوت مانده بود که امروز با اتمام دولت دهم محقق شده است.

گزارش های واصله از اتصال قریب الوقوع استان فارس به دریا خبر می دهند. اتفاقی که پیش تر از زبان امام جمعه شیراز علنی شده بودامروز گویا به واقعیت نزدیک شده است.

منابع خبری گزارش می دهند موضوع اتصال استان فارس به دریا خیلی پیش تر در دولت نهایی شده بود ولی به دلیل حساسیت های بوجود آمده و واکنش های شدید استانهای بوشهر و هرمزگان برای مدتی مسکوت مانده بود که امروز با اتمام دولت دهم محقق شده است.

در همین حال پایگاه اطلاع رسانی نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در مطلبی رمز گونه خبر از آغاز شمارش معکوس برای وقوع اتفاقی مهم داده است!

سایت اطلاع رسانی سید موسی موسوی نوشته است:  شمارش معکوس برای اتفاقی مهم آغاز گشت. عزیزان منتظر باشند!

در همین حال پایگاه خبری “صحبت نو” نیز امروز  گزارش داد:  «اتصال استان فارس به دریا» همان خبر مهمی است که نماینده لامرد و چند تن از نمایندگان دیگر برای انتشار آن “شمارش معکوس” را آغاز کرده اند. موضوعی که چند ماه قبل نیز بر سر زبان ها افتاد.

این موضوع اولین بار با تشکر امام جمعه شیراز از محمود احمدی نژاد بابت موافقت او با طرح اتصال استان فارس به دریا رسانه ای شد. البته انتشار این خبر در همان زمان حواشی بسیار زیادی پیدا کرد؛ از توضیح و تصحیح خبر توسط امام جمعه شیراز تا موضع گیری های شدید نمایندگان استان هرمزگان و بوشهر.

 این حواشی آنقدر زیاد بود که مسئولان دولتی به صراحت اصل خبر را تکذیب کردند. اما خبرهای جدید  نشان از آن دارد که این موضوع نه تنها کذب نبوده که اتفاقا از همان روزها تایید هیئت دولت را نیز گرفته است و تنها و تنها حواشی و اعتراضات مردم و مسئولان هرمزگان و بوشهر باعث شده تا اجرای آن چند ماهی به تاخیر بیفتد.

فارغ از بررسی فنی و کارشناسی این موضوع که حتما باید پس از تبیین دقیق آن به اطلاع افکار عمومی مردم فارس و هرمزگان و بوشهر نیز برسد، بی شک روزهای آینده روزهای پر از حواشی تنش های رسانه ای بین مسئولان و نمایندگان استان های فارس، هرمزگان و بوشهر است و این موضوع با توجه به روزهای حساس انتقال قدرت اجرایی در کشور می تواند باعث نگرانی باشد.

پس «شمارش معکوس برای اتفاقی مهم آغاز گشت؛ عزیزان منتظر باشند»