- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدیر عامل تیم رسانه ورزش بوشهر انتخاب شد

در آیینی با حضور موسسان، کادر فنی و بازیکنان تیم رسانه ورزش، علی زاهدی به عنوان مدیر عامل رسانه ورزش بوشهر انتخاب شد.

مدیر عامل جدید تیم رسانه ورزش بوشهر جمعه شب در جلسه که با حضور ورزشی‌ها برگزار شد ، گفت: من در ابتدا جا دارد از زحمات دو ساله آقای رییسی نژاد تقدیر و تشکر کنم چراکه وی همیشه چه از لحاظ مالی و به لحاظ فکری کمک حال مجموعه رسانه ورزش بودند و خدمات شایانی را به تیم رسانه ورزش داشتند.
علی زاهدی ادامه داد: من جلساتی را با آقایان غریبی و بکا سرپرستان تیم برگزار کرده و برنامه‌های جامع خود را برای خدمت به این تیم ارائه دادم و نیز برنامه‌ها وپیشنهادات ایشان را نیز شنیده و در دستو رکارم قرار دادم.
وی با اولویت قراردادن برنامه‌های فرهنگی در رسانه ورزش گفت: با توجه به اینکه اکثریت مجموعه رسانه ورزش را خبرنگاران زحمت‌کش تشکیل می‌دهند بنابراین برنامه های فرهنگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به‌طوری که هرکدام از شماها باید با قلم‌های خودتان برای گسترش این مهم گام بردارید.
زاهدی افزود: من آمده‌ام که با برنامه و باهدف کارکنم، بنابراین مدیریت من در رسانه ورزش زمانی تحقق و نمود دارد که شما نیز با اتحاد خودتان حمایت کنید، زیرا می‌دانم که نخستین شرط موفقیت من در رسانه ورزش حمایت شما بازیکنان است.
مدیر عامل جدید رسانه ورزش بوشهر مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی رسانه ورزش را ثبت تیم رسانه در یک موسسه فرهنگی، تعریف یک چارت تشکیلاتی، برگزاری همایش باشکوه در سالروز تاسیس رسانه ورزش، برگزاری یک دوره مسابقه چهارجانبه فوتبال یادبود زنده یاد ضیاء جمالی، انتشارگاهنامه و یا ویژه نامه ویژه رسانه ورزش، تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان و تشکیل کانون پیشکسوتان فوتبال اعلام کرد.

در ابتدای این جلسه حسن غریبی سرپرست تیم رسانه ورزش ضمن زنده نگه داشتن یادوخاطره مرحوم ضیاء جمالی و تشکر ازمجموعه رسانه به دلیل شرکت در جلسه معارفه مدیرعامل جدید رسانه ورزش اظهار داشت: آقای رئیسی نژاد دردو سال خدمت صادقانه خود در رسانه ورزش چیزی را برای مجموعه کم نگذاشت و همیشه در مسائل مالی و دیگر مسائل تیم یاری رسان ما بود اما به علت مشغله کاری ایشان و گرفتاری‌هایی که داشتند بالاجبار استعفای وی را پذیرفتیم و پس ازبررسیهای لازم و رایزنی و مشورت طولانی مدت با تعدادی از دوستان رسانه‌ای خود علی زاهدی که فردی توانمند وازجنس خود ماست را به عنوان مدیرعامل جدید رسانه ورزش معرفی می کنیم.
حسن غریبی از بازیکنان خواست با حضور مستمردرتمرینات گروهی، خود را آماده یک بازی دوستانه با تیم فوتبال صدا و سیمای استان فارس که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، کنند.