- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در عسلویه و پارس شمالی هزینه می‌شود

عسلویه نیوز – استاندار بوشهر: مقرر شده است تا در برنامه پنج ساله پنجم، سالانه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در عسلویه و پارس شمالی هزینه شود.
محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین افتتاح طرح ضیافت اندیشه اظهار داشت: مسئولان دانشگاه‌های این استان با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر بازدید دانشجویان از تحولات انجام گرفته در منطقه عسلویه و پارس جنوبی زمینه حضور دانشجویان بوشهری در ماه مبارک رمضان در این منطقه را فراهم کنند.
وی افزود: دولت خدمتگزار ظرف سه سال گذشته قریب به ۷۰۰ هزار میلیارد ریال در عسلویه سرمایه‌گذاری و هزینه کرده است و مقرر شده در برنامه پنج ساله پنجم سالانه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در این منطقه و پارس شمالی هزینه شود.
وی با بیان اینکه هم اینک حلقه مفقوده اشتغال نداشتن مهارت در بین دانش آموختگان دانشگاهی است، اظهار داشت: با همت دولت سازمان ملی مهارت در شرف تاسیس است تا در جوار دانشگاه‌ها با ارائه مهارت‌های مورد نیاز زمینه ورود فارغ التحصیلان دانشگاهی به بازار کار را فراهم کند.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند ماه مبارک رمضان را به عنوان یک تالار ضیافت الهی جهت خود سازی انسان قرار داده است.
جهانبخش اضافه کرد: هر کس وارد این تالار شود و همت کند می‌تواند از این فرصت بهره‌ای فراوان ببرد و ضمن خودسازی به دیگران نیز خدمت کند.
وی اظهار داشت: این بهترین ایام زندگی جوانان دانشجو است که با شرکت در این طرح دل‌هایشان را به افق ابدیت به منظور رسیدن به قرب الهی نزدیک می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز گفت: در راستای بهره برداری بهتر دانشجویان طرح ضیافت اندیشه و با هماهنگی نهاد رهبری، مشمولان این طرح از تاسیسات پارس جنوبی بازدید می‌کنند.
محمدحسن شنبدی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت انتظار داریم مسئولان بخش‌های مختلف اطلاع رسانی خوبی در ارتباط با خدمات انجام شده به مردم داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر یادآور شد: اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز از ۲ مرداد به مدت یک ماه آغاز شده و ۲۲ پرسشگر در شعبات یاد شده برای پاسخگویی به سؤالات مراجعان حضور دارند.
شنبدی افزود: برگزاری هر دو هفته‌ای یکبار جلسات معاون با مدیران قبل از جلسات شورای معاونین الزامی است تا در این جلسات مشکلات بررسی و در شورای معاونین مطرح و مرتفع شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر تأکید کرد: برگزاری جلسات شورای ورزش به‌منظور تقویت و پیگیری مشکلات در حوزه ورزش و پیگیری وضعیت مساجد و خانه عالم ضروری است.