- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس همچنان در حسرت برد ماند

تیم‌های فوتبال مس سرچشمه و پرسپولیس از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

نناد برنوویچ در ثانیه‌های ابتدایی بازی و قبل از اینکه این دیدار به دقیقه یک برسد روی اشتباه علیرضا حقیقی، توپ را از روی سر این دروازه‌بان به گل اول مس سرچشمه تبدیل کرد.

در ادامه پرسپولیس که برای رسیدن به گل تساوی حمله می‌کرد در دقیقه ۲۲ این بار توسط علی سامره و روی اشتباه ممدوتال و حقیقی دوباره دروازه‌اش باز شد تا نتیجه‌ای تا این دقیقه به ثبت برسد که خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز انتظار آن را نداشته باشند.

در این لحظات که شعارها علیه کادرفنی و سرپرست پرسپولیس به اوج خود رسیده بود، استیلی دست به دو تعویض زد تا جلوی اشتباهات فاحش تیمش را بگیرد. او محمد نوری و علیرضا نورمحمدی را به جای علیرضا محمد و ممدوتال وارد زمین کرد.

در ادامه علی کریمی روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۳۷ پرسپولیس را به بازی برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان امیدوار شوند. جواد کاظمیان نیز در ثانیه‌های پایانی این نیمه و در دقیقه ۲+۴۵ کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی نسبت به نیمه اول کسل کننده و بی روح تر دنبال شد هرچند که پرسپولیس برای کسب اولین ۳ امتیاز فصلش حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد.

احمد صالحی داور این دیدار به رضا نورالهی، نادر فتح الهی، علی سامره و علی مولایی از مس سرچشمه و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. وی در دقیقه ۷۸ به علی کریمی به خاطر تکل از پشت روی آنته زوارک، بازیکن مس کارت قرمز نشان داد.

با این نتیجه پرسپولیس با کسب دومین امتیازش به لطف گل زده بهتر نسبت به راه‌آهن با یک بازی کمتر و البته سومین شکست مس کرمان تا رده پانزدهم صعود کرد در آن سو نیز مس سرچشمه که تا پیش از این نتوانسته بود در لیگ برتر امتیازی را کسب کند با متوقف کردن حریف نامدارش اولین امتیاز تاریخ لیگ برتر خود را کسب کرد و همراه با دیگر تیم مس استان کرمان همچنان در قعر جدول باقی ماند.

ترکیب مس سرچشمه:
اصغر کرم‌الهی – نادر فتح‌الهی- رضا نورالهی- مجتبی ترشیز (۷۰ – آنته زوراک) – اویس کردجهان – وحید علی‌آبادی – نناد برنوویچ – علی مولایی (۹۰ – امیر محمدی) – محسن مظفری – علی سامره (۷۳ – حامد شیرخانلو) – مسلم فیروزآبادی
سرمربی: احمد سنجری

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی – ابراهیم شکوری – محمد نصرتی – ممدوتال (۳۱ – علیرضا نورمحمدی) – علیرضا محمد (۳۱- محمد نوری) – سامان آقازمانی (۶۷ – حمید علی‌عسگری) – علی کریمی – حسین بادامکی – محمد منصوری – غلامرضا رضایی – جواد کاظمیان
سرمربی: حمید استیلی