- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سیستم اداری عسلویه هنوز در حد بخشداری مانده است

“عسلویه نیوز” امام جمعه موقت عسلویه گفت: سیستم اداری عسلویه هنوز در حد بخشداری مانده است.
نماز جماعت [1]
به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید برکات و معنویات ماه مبارک رمضان را همواره در خود نگه داریم و تا رمضان سال آینده از این برکات بهره‌مند باشیم.

وی افزود: باید تمام اعضا و جوارح خود را پاکیزه نگه داریم و در عبادات و راز و نیاز با خدا تلاش بیشتری داشته باشیم و همواره معنویت و اخلاق اسلامی را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه موقت عسلویه در ادامه به کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا و استکبار همواره قصد داشته‌اند در کشورهای اسلامی حکومت‌های دست‌نشانده داشته باشند و کودتای ۲۸ مرداد در همین راستا بود.

بحرینی تصریح کرد: نسل‌کشی در بین مسلمانان از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است و تلاش می‌کنند که مسلمانان با درگیری‌های داخلی به کشتار یکدیگر بپردازند و همه مسلمانان باید هوشیار باشند و گول دشمنان را نخورند.

وی در ادامه با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر رابطه ایران و آمریکا خاطرنشان کرد: ما با آمریکا سر سازش نداریم و همواره خواستار عزت‌مندی و اقتدار نظام اسلامی هستیم.

خطیب جمعه عسلویه بیان کرد: برخی فکر می‌کنند ارتباط با آمریکا موجب ارزان شدن کالاها و کاهش تورم می‌شود و در واقع ما مردم انقلابی ایران اسلامی این ارزانی که با فروختن ارزش‌ها و عزت ایران اسلامی محقق می‌شود را نمی‌خواهیم.

بحرینی در ادامه خواستار استقرار ادارات در شهرستان عسلویه شد و گفت: سیستم اداری عسلویه هنوز در حد بخشداری مانده و این مسئله مورد اعتراض مردم و مسئولان است که باید توسط مسئولان ارشد استان و شهرستان پیگیری شود و بهبود یابد.

وی افزود: ادارات شهرستان در زمینه استخدام و جذب نیروی جدید باید از نیروهای بومی توانمند استفاده کنند تا معضل بیکاری مرتفع شود.

امام جمعه موقت عسلویه ابراز داشت: از جوانان شهرستان عسلویه انتظار داریم با ادامه تحصیل و کسب درجات بالای علمی، زمینه اشتغال پایدار در پارس جنوبی را فراهم کنند.