- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۲۸۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان در ماه رمضان

“عسلویه نیوز” معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ۲۸۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان در قالب طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

ahmadi [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: توجه به معیشت مردم موضوع مهمی است که تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و با توجه به ماموریت‌های محوله در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان دشتستان؛ اداره صنعت، معدن و تجارت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کرده است.
احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ طرح ضیافت و اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از اقدامات ارزشمندی است که به‌منظور بهبود معیشت مردم در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: طرح ویژه نظارتی که با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی و وضعیت بازار در شهرستان از ۱۸ تیرماه شروع شد و تا ۱۵ مردادماه نیز ادامه داشت.

وی با اشاره به عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در اجرای طرح ویژه نظارتی رمضان، اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح شاهد انجام بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ بازرسی از اصناف و واحد‌های تجاری دشتستان بودیم.

احمدی اذعان داشت: در جریان این طرح قریب به ۱۷۰ تخلف کشف و بالغ بر ۱۴۰ پرونده تخلف تشکیل و جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در جریان این بازرسی‌ها بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در طول ماه رمضان شاهد ارائه بیش از ۲۵۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بودیم که کارشناسان این اداره تمامی موارد را به‌صورت دقیق پیگیری و در صورت احراز تخلف برخورد قاطع را نسبت به متخلفین اعمال داشته‌اند.

احمدی بیان داشت: بیشترین تخلفات کشف شده در جریان طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در زمینه فروش مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات، تره‌بار و شیرینی‌جات بود.

وی اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۴۰۰ تن برنج هندی و تایلندی، ۲۵۰ تن شکر، ۱۵۰ تن مرغ منجمد، ۶۰ تن مرغ گرم و ۲۰ تن گوشت قرمز در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.