- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گنجی : مسئولان باید تمام تلاش خود را در صرف خدمت به مردم کنند و حضور خود را در بین مردم پررنگ تر نمایند.

حجت الاسلام م المسلمین گنجی در آغاز خطبه های سیاسی عبادی این هفته بخش عسلویه پیرامون فلسفه و احکام روزه سخن گفت و افزود : مهمترین فایده روزه ماه مبارک رمضان در این است که موجب افزایش تقوا می شود.

گنجی در ادامه خطبه ها به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد : رهبر معظم انقلاب در در این دیدار سیاست های کلی نظام را در ابعاد داخلی و خارجی بیان فرمودند، وی افزود: مهمترین بخش از بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار دعوت مسئولان به وحدت و همدلی بود .

ایشان در ادامه اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : امروز دشمنان اختلافات کوچک را بزرگ جلوه
می دهند و مسئولان با توجه داشته باشند که این اختلاف ها به یک زخم غیر قابل علاج تبدیل نشود.

وی با گرامی داشت یا د و خاطره شهدای دولت گفت : مسئولان باید تمام تلاش خود را در صرف خدمت به مردم کنند و حضور خود را در بین مردم پررنگ تر نمایند.

ایشان با اشاره به حمایت های ۳۰ساله مردم از انقلاب تاکید کرد : رمز پیروزی انقلاب در برابر تهدید ها ، تحریم ها و فشارهای امریکا و کشور های غربی خمایت مردم از انقلاب است و مسئولان باید قدردان این مردم باشند واز مسئولان خواستار شد  ضعف ها را از زبان مردم بشنوند و در صدد اصلاح آن باشند .

وی با انتقاد از عدم حضور نماینده عالی استان و شهرستان  در بین مردم بخش تاکید کرد: استاندار باید حداقل سالی یک بار و فرماندار ماهی یک بار در نماز جمعه بخش حضور داشته و به مشکلات مردم گوش فرا دهند که این مایه دلگرمی مردم خواهد شد.

ایشان با اشاره به  آغاز مرحله سوخت گذاری در نیروگاه بوشهر گفت: با ورود سوخت به نیروگاه تاسیسات اتمی بوشهر عملاُ به نیروگاه اتمی تبدیل و قوانین و مقررات مربوط به نیروگاه های اتمی نیا شامل آن می شود و این یک پیروزی بزرگ برای ایران در سایه  تهدید ها و تحریم ها خواهد بود .

در پایان امام جمعه بخش با تسلیت وفا ت حضرت خدیجه (س) و تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع ) از مسئولان خواست در هفته اکرام ایتام حداکثر تلاش خود را در جهت رفع نیازهای  ایتام بکار گیرند.