- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تجدید بیعت مردم عسلویه با آرمان های حضرت امام(ره) در روز جهانی قدس

عسلویه نیوز” جلسه هماهنتگی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور همه مسئولین در بخشداری عسلویه برگزار گردید.

به گزارش “عسلویه نیوز” در این جلسه نادری بخشدار عسلویه با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام علی (ع)، به اعتراضات و خیزش های مردمی در کشورهای اروپایی اشاره و با بیان اینکه کشورهای سرمایه داری و دولتهای غربی به مردم دنیا القاء می کردند که لیبرال دموکراسی پایان تاریخ است، ولی امروز مردم اروپا در پی اعلام ورشکستگی نظام سرمایه داری به خیابان ها ریختند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان نظام سرمایه داری برساند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز موج بیداری که در اروپا شکل گرفته ناشی از موج بیداری اسلامی منطقه است.

بخشدار عسلویه در ادامه با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و وحدت تمام آزادیخواهان و حق طلبان جهان در نفی ظلم و تجاوز است، تصریح کرد: اکنون روز قدس مرزها را در نوردیده و فرهنگ استکبارستیزی ایران اسلامی به سراسر جهان صادر شده است.

وی افزود: همایش عزتمند روز قدس یک حرکت سیاسی است که باعث می شود مساله فلسطین هیچگاه فراموش نشود.

ایشان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم عسلویه همگام با سایر نقاط میهن اسلامی و همچون سنوات گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام (ره) روح آزادیخواهی خود را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت ۱۲/۳۰ از محل تقاطع بلوار امام خمینی (ره) شهر عسلویه شروع و تا حسینیه صاحب الزمان (عج) عسلویه (مصلی نماز جمعه ) پایان خواهد یافت.