- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هفته دولت بهترین فرصت اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی

“عسلویه نیوز” [1] جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور همه مسئولین به ریاست مجید محمودی فرماندار عسلویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

شورای اداری [2]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” [1] مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان ویژگیهای شخصیتی این دو شهید والامقام پرداخت و مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت، خستگی ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره این بزرگواران دانست.

فرماندار عسلویه در ادامه با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان  به خدمات دولت در بخش های مختلف در شهرستان عسلویه  اشاره و خاطر نشان کرد : خدمات دولت در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه حال باید شکر گذار این نعمات باشیم.

ریس شورای اداری شهرستان تصریح کرد : هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی لازم در خصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو نمایند زیرا این امر باعث ایجاد امید،شور و نشاط در بین مردم می شود.

مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه به افزایش مبالغ ارزش افزوده در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان با افزایش قابل توجه مبالغ ارزش افزوده دیگر نباید دغدغه مالی داشته باشند و تمام پروژ های فعال و قابل تعریف شده را به نحو شایسته ای ادامه دهند و نگذارند خللی در کارها ایجاد شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها نیز نهایت همکاری با برنامه های شهرداری ها را داشته باشند تا شاهد تغییر اساسی در مبلمان شهری و روستایی شهرستان عسلویه باشیم و قطعاً این تغییرات ظرف یکسال آینده قابل تحقق است.

فرماندار عسلویه با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد و انتخاب دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا شعارهای دولت تدبیر و امید محقق شود. ایشان افزود: کارمندان با ارائه خدمات بهتر به مردم بایستی ضمینه اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید را فراهم نمایند.

فرماندار  عسلویه با بیان اینکه در هفته دولت امسال بازدید از خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا، دیدار مسئولین با مردم همچنین افتتاح و شروع عملیاتی عمرانی از جمله مهمترین برنامه های هفته دولت برشمرد.

در پایان اعضای کمیته های پنچگانه هفته دولت انتخاب و بر ضرورت و تعامل و همکاری هرچه بیشتر کمیته ها جهت اجرای باشکوه برنامه ها تاکید نمودند. در ابتدا رئیس شورای آموزش و پرورش گزارش مبسوطی از کلاسهای اوقات فراغت در سطح شهرستان ارائه نمود.انتهای پیام/م.ج