- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تقدیر از حسنوند/ ارتقای عسلویه به شهرستان امر مبارکی است

“عسلویه نیوز” [1]وزیر نفت گفت: تسریع در بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی اولویت وزارت نفت است.
زنگنه [2]
به گزارش “عسلویه نیوز” [1]بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در بدو ورود به عسلویه در جمع مسئولان در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و برای توسعه این منطقه اهتمام خاصی داریم.
 
وی افزود: برنامه‌های وزارت نفت تسریع در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز در پارس جنوبی است و برای این مهم تلاش ویژه‌ای داریم.
 
وزیر نفت خاطرنشان کرد: توسعه و بهره‌برداری از میادین مشترک پارس جنوبی در صدر برنامه‌های وزارت نفت قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
 
زنگنه تصریح کرد: برخی فازهای پارس جنوبی از پیشرفت مناسبی برخوردارند و مجموعه وزارت نفت برای تکمیل این فازها مصمم است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی با تقدیر از استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه اضافه کرد: استاندار بوشهر از نیروهای توانمندی است که تعامل خوبی با مجموعه نفت دارد و تلاش وی برای توسعه و پیشرفت استان ارزشمند است.
 
زنگنه بیان کرد: در سفر آینده به پارس جنوبی با مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه نشست‌هایی برگزار می‌کنیم و مسایل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
 
وی با ابراز خرسندی از ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: ارتقای عسلویه از بخش به شهرستان امر مبارکی است و موجبات پیشرفت این منطقه می‌شود.
 
وزیر نفت صبح امروز به منظور بازدید از پارس جنوبی و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست اجرا وارد عسلویه شد.

/سوک